Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pētījums par biznesa procesu digitalizācijas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu attīstību Uzbekistānā |
Nosaukums angļu valodā |
Research on the impact of digitalization of business processes on the development of small and medium sized enterprises in Uzbekistan |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Vladimirs Šatrevičs |
Recenzents |
Tatjana Tambovceva |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Khabibjon Rakhmonov
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Assoc.Prof., Dr.oec. Vladimirs Šatrevičs
Bakalaura darba tēma: Pētījums par biznesa procesu digitalizācijas ietekmi uz mazo
un vidējo uzņēmumu attīstību Uzbekistānā
Bakalaura darbs ir rakstīts angļu valodā un sastāv no ievada, teorētiskās un
praktiskās daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Darbs ir 64 lapaspušu garš attēlus un 2
tabulas. Izmantotās literatūras un avotu saraksts satur 72 avotu angļu valodā. Darbam ir
pievienots viens pielikums.
Bakalaura darba galvenie rezultāti izceļ, kā COVID-19 mainīja digitālo mārketingu.
Tā kā patērētājiem bija ierobežota piekļuve fiziskiem veikaliem, digitālās platformas kļuva
būtiskas, veicinot sociālo tīklu, interneta tirdzniecības un digitālās reklāmas pieaugumu. Šīs
izmaiņas padarīja digitālā mārketinga stratēģijas arvien svarīgākas, palielinot investīcijas šajā
jomā. Mūsdienās uzņēmumi vairāk koncentrējas uz digitālo mārketingu un savu klātbūtni
internetā. Pētījumā tika izpētītas digitālā mārketinga priekšrocības un trūkumi MVU. Vispirms
tika noteikti MVU digitālā mārketinga mērķi. Pārstāvji norādīja, ka mūsdienu sabiedrībā
digitālais mārketings ir nepieciešams, lai sasniegtu klientus. Viņi uzsvēra, ka digitālo mediju
izmantošana produktu popularizēšanai, zīmola atpazīstamības palielināšanai un klientu
piesaistei palīdz palielināt pārdošanas apjomus. Rezultāti liecina, ka MVU izprot, kā digitālais
mārketings piesaista mērķauditoriju un paplašina zīmolu. Turklāt pētījums apskatīja digitālā
mārketinga ietekmi uz MVU mārketingu. Tika konstatēts, ka digitālais mārketings palielina
pārdošanas apjomus, un daži MVU lielā mērā paļaujas uz tiešsaistes platformām. MVU
pārdošana un peļņa tagad cieši saistīta ar digitālajiem kanāliem. Rezultāti liecina, ka MVU spēj
pielāgoties tirgus izmaiņām, piemēram, pārejai uz tiešsaistes iepirkšanos un digitālo
dzīvesveidu, ko izraisījusi COVID-19 pandēmija.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Rakhmonov, H., Šatrevičs, V. (2024).
Pētījums par biznesa procesu digitalizācijas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu attīstību
Uzbekistānā Bakalaura darbs, Rīgas Tehniskā universitāte, Ekonomikas un uzņēmējdarbības
institūts, Starptautiskās sadarbības nodaļa, 64 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Digital marketing, SME, Social Media, Strategy, Uzbekistan |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Digital marketing, SME, Social Media, Strategy, Uzbekistan |
Valoda |
eng |
Gads |
2025 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.01.2025 15:28:19 |