Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pētījums par biznesa procesu digitalizācijas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu attīstību Uzbekistānā
Nosaukums angļu valodā Research on the impact of digitalization of business processes on the development of small and medium sized enterprises in Uzbekistan
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Vladimirs Šatrevičs
Recenzents Tatjana Tambovceva
Anotācija Bakalaura darba autors: Khabibjon Rakhmonov Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Assoc.Prof., Dr.oec. Vladimirs Šatrevičs Bakalaura darba tēma: Pētījums par biznesa procesu digitalizācijas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu attīstību Uzbekistānā Bakalaura darbs ir rakstīts angļu valodā un sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Darbs ir 64 lapaspušu garš attēlus un 2 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu saraksts satur 72 avotu angļu valodā. Darbam ir pievienots viens pielikums. Bakalaura darba galvenie rezultāti izceļ, kā COVID-19 mainīja digitālo mārketingu. Tā kā patērētājiem bija ierobežota piekļuve fiziskiem veikaliem, digitālās platformas kļuva būtiskas, veicinot sociālo tīklu, interneta tirdzniecības un digitālās reklāmas pieaugumu. Šīs izmaiņas padarīja digitālā mārketinga stratēģijas arvien svarīgākas, palielinot investīcijas šajā jomā. Mūsdienās uzņēmumi vairāk koncentrējas uz digitālo mārketingu un savu klātbūtni internetā. Pētījumā tika izpētītas digitālā mārketinga priekšrocības un trūkumi MVU. Vispirms tika noteikti MVU digitālā mārketinga mērķi. Pārstāvji norādīja, ka mūsdienu sabiedrībā digitālais mārketings ir nepieciešams, lai sasniegtu klientus. Viņi uzsvēra, ka digitālo mediju izmantošana produktu popularizēšanai, zīmola atpazīstamības palielināšanai un klientu piesaistei palīdz palielināt pārdošanas apjomus. Rezultāti liecina, ka MVU izprot, kā digitālais mārketings piesaista mērķauditoriju un paplašina zīmolu. Turklāt pētījums apskatīja digitālā mārketinga ietekmi uz MVU mārketingu. Tika konstatēts, ka digitālais mārketings palielina pārdošanas apjomus, un daži MVU lielā mērā paļaujas uz tiešsaistes platformām. MVU pārdošana un peļņa tagad cieši saistīta ar digitālajiem kanāliem. Rezultāti liecina, ka MVU spēj pielāgoties tirgus izmaiņām, piemēram, pārejai uz tiešsaistes iepirkšanos un digitālo dzīvesveidu, ko izraisījusi COVID-19 pandēmija. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Rakhmonov, H., Šatrevičs, V. (2024). Pētījums par biznesa procesu digitalizācijas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu attīstību Uzbekistānā Bakalaura darbs, Rīgas Tehniskā universitāte, Ekonomikas un uzņēmējdarbības institūts, Starptautiskās sadarbības nodaļa, 64 lpp.
Atslēgas vārdi Digital marketing, SME, Social Media, Strategy, Uzbekistan
Atslēgas vārdi angļu valodā Digital marketing, SME, Social Media, Strategy, Uzbekistan
Valoda eng
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 17.01.2025 15:28:19