Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa elektrosistēmas |
Nosaukums |
Dzelzceļa pārbrauktuves signalizācijas darbības optimizācija |
Nosaukums angļu valodā |
The Optimization of Signaling Functioning of Railway Crossing |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Mareks Mezītis , Dr.sc.ing., asoc.profesors |
Recenzents |
Iļja Korago, Dr.sc.ing., VAS „Latvijas Dzelzceļs” projektu vadītājs |
Anotācija |
Darbs ir veltīts pārbrauktuves signalizācijas sistēmas optimizācijai, kas ļaus samazināt ilgstošo transporta nostājumu pie aizvērtas pārbrauktuves, kā arī paaugstinās dzelzceļa kustības drošību.
Darbā aprakstīta automātiskā pārbrauktuvju signalizācija divceļu un vienceļa iecirkņos. Apskatīti mūsdienu pārbrauktuves signalizācijas sistēmas ESTW L 90 5 SigEWC, Dialog – C un EBI*Gate 2000 SPA-5. Izstrādāti optimizācijas risinājumi radušās problēmas faktoriem, tādiem kā piepilsētas vilcienu pieturas pārbrauktuves robežās, manevru darbi un dažādu vilcienu tipu ātruma atšķirības.
Darbs satur: 72 lapas, 36 attēli un 9 tabulas. |
Atslēgas vārdi |
Dzelzceļa pārbrauktuves signalizācijas darbības optimizācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Optimization functioning of railway crossing system |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.02.2012 08:40:54 |