Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pētījums par mārketinga stratēģijām ēdināšanas uzņēmumiem Uzbekistānā |
Nosaukums angļu valodā |
Research of marketing strategies for catering companies in Uzbekistan |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Inga Eriņa |
Recenzents |
Jekaterina Vozņuka |
Anotācija |
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Autors pēta, kā sociālo mediju platformas, īpaši Facebook un Instagram, ir galvenie līdzekļi, ar kuriem Uzbekistānas klienti mijiedarbojas ar ēdināšanas uzņēmumiem, uzsverot ievērojamu pāreju no tradicionālā mārketinga uz digitālo mārketingu. Spēcīga klātbūtne internetā, vizuālais saturs un klientu vērtējumi ir svarīgi faktori, kas nosaka patērētāju izvēli, jo īpaši vecuma diapazonā no 18 līdz 24 gadiem. Digitālās taktikas pieņemšana var būt sarežģīta, jo īpaši MVU. Tomēr digitālajam mārketingam ir daudz iespēju. Lai palielinātu sasniedzamību un konkurētspēju, tiek ieteikts izveidot lietotājam draudzīgas mobilās lietojumprogrammas, uzlabot sociālo mediju klātbūtni, veicināt SEO un strādāt ar korporatīvajiem klientiem. |
Atslēgas vārdi |
Digitālais mārketings, tradicionālais mārketings, ēdināšanas nozare, klientu iesaiste, Uzbekistāna. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Digital marketing, traditional marketing, catering industry, customer engagement, Uzbekistan. |
Valoda |
lv |
Gads |
2025 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
11.01.2025 11:24:45 |