Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Sociālo mediju mārketinga stratēģiju izpēte mazajiem un vidējiem uzņēmumiem Indijā
Nosaukums angļu valodā Research of Social Media Marketing Strategies for Small and Medium Sized Enterprises in India
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Jekaterina Vozņuka
Anotācija Noslēguma darba autors: Karatte Shaji Arjun Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Dr. oec., R. Greitāne Noslēguma darba temats: Sociālo mediju mārketinga stratēģiju izpēte maziem un vidējiem uzņēmumiem Indijā. Noslēguma darbs rakstīts ir uzrakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 73 lpp., tajā iekļauti 35 attēli, 0 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 58 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti Šajā bakalaura darbā tiek pētīts sociālo mediju mārketinga (SMM) stratēģiju pozitīvās un negatīvās ietekmes novērtējums Dienvidindijas mazajos un vidējos uzņēmumos (MVU), ņemot vērā 210 respondentu aptauju. SMM izrādās būtiska pozitīva ietekme, piemēram, mērķtiecīga reklāma (atbalsta 71,7% respondentu), pastiprināta klientu iesaiste (70,5%) un rentabls mārketings (70%), kas liecina, ka SMM patiešām spēj veicināt biznesa izaugsmi. un atvērt tirgu. Klientu iesaistes, tīmekļa vietnes trafika un uzticības veidošanas uzlabojumi ir citi aspekti, uz kuriem tā darbojas, lai uzlabotu attiecības ar klientiem. Lai gan tie joprojām ir izaicinājumi, kā būtiskas bažas respondenti minēja slēptos izdevumus (67,9%), neaizsargātību pret negatīvu publicitāti (67,6%) un dezinformāciju un ētiskas dilemmas (66,7%). Kā pētījums tas aptver MVU dubulto ietekmi uz MVU visos to aspektos un sniedz vērtīgu ieskatu uzņēmumiem, kuri cenšas būtiski uzlabot savu mārketinga stratēģiju digitālajā laikmetā.
Atslēgas vārdi : ietekme, sociālo mediju mārketings, MVU, Indija
Atslēgas vārdi angļu valodā impacts, social media marketing, SME, India
Valoda eng
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 09.01.2025 15:37:54