Anotācija |
Maģistra darba temats: Mūzikas pasākumu vadības stratēģijas izveide
Maģistra darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 82 lappuses, tajā iekļautas 10 tabulas un 17 attēli.
Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 35 avoti latviešu un 36 angļu valodā. Maģistra darba galvenie rezultāti: Maģistra darba ietvaros tiek padziļināti pētīta Latvijas mūzikas pasākumu vadība, process kā notiek mūzikas pasākumu organizēšana, plānošana, kā arī vai pastāv mūzikas pasākumu vadības stratēģijas Latvijā un darbā analizētās valstīs (Igaunija, Zviedrija un Apvienotā Karaliste). Tiek apskatīta likumdošana, kura regulē mūzikas industrijas pasākuma vadības procesu, kāda ir esošā situācija, ietekmējošie faktori, kādi ir klupšanas akmeņi vadības procesā, lai var izvedot kvalitatīvas stratēģijas projektu. Tiek novērtēti statistikas dati, kas raksturo mūzikas pasākumu pieprasījumu un sabiedrības maksātspēju un ieinteresētību apmeklēt pasākumus. Darba noslēgumā tiek izveidotas vadlīnijas mūzikas pasākumu vadības stratēģijas projektam un tiek novērtēta stratēģija, veicot SVID analīzi un izstrādājot TOWS matricu, kur identificējas, ka minētā strtēģija sniegs pozitīvu rezultātu. Darba noslēguma tiek izteikti no darba izrietoši secinājumi un piedāvāti pamatoti priekšlikumi.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Irbe, G., Greitāne, R., (2025). Mūzikas pasākumu vadības stratēģijas izveide. Maģistra darbs. Rīga: RTU, IEVF, maģistra profesionālā studiju programma “Līderība un vadība”. 82 lpp.
Atslēgas vārdi: mūzikas stratēģija, pasākumu vadība, mūzikas pasākumi, mārketings, vadības menedžments. |