Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums E-komercijas attīstības iespējas un izaicinājumi Ķīnā
Nosaukums angļu valodā E-commerce Development Opportunities and Challenges in the China
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Vladimirs Šatrevičs
Recenzents Maija Šenfelde
Anotācija ANOTĀCIJA Bakalaura darba autors: Yuandong Li Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Vladimirs Šatrevičs Bakalaura darba temats: E-komercijas attīstības iespējas un izaicinājumi Ķīnā Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un pētījuma daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 62 lpp., tajā iekļauti 7 attēli, 5 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 10 avoti angļu valodā un 40 ķīniešu avoti. Darbam pievienoti 4 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Sniedziet būtisku atbalstu Ķīnas e-komercijas nozares praksei un palīdziet uzņēmumiem un politikas veidotājiem precīzāk reaģēt uz iespējām un izaicinājumiem nozares attīstībā. Uzņēmumiem šajā pētījumā atklātās tirgus tendences un galvenie ietekmējošie faktori palīdzēs optimizēt uzņēmējdarbības stratēģijas, piemēram, pieņemt efektīvus lēmumus tehnoloģisko inovāciju jomā, lietotāju pieredzes uzlabošanā, pārrobežu biznesa paplašināšanā utt., lai veicinātu tirgus konkurētspēju. Pētījuma gadījuma analīze un SVID ietvars var sniegt skaidru virzienu uzņēmumiem, lai identificētu iekšējās priekšrocības un ārējās iespējas, lai izvairītos no riskiem un stiprinātu galveno konkurētspēju. Politikas veidotājiem pētījumu rezultāti parāda nozares vajadzības un cerības attiecībā uz politikas atbalstu, infrastruktūras izbūvi un regulējuma uzlabojumiem ka arī radīs labāku politikas vidi nozarei un vēl vairāk veicinās Ķīnas e-komercijas konkurētspēju globālajā tirgū. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts Li, Y., Šatrevičs, V. (2025). E-komercijas attīstības iespējas un izaicinājumi Ķīnā. Rīga: RTU, IEVF, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 62 lpp. Atslēgas vārdi : E-komercija, biznesa modelis, iespēja, izaicinājums.
Atslēgas vārdi E-komercija, biznesa modelis, iespēja, izaicinājums
Atslēgas vārdi angļu valodā E-commerce, Business model, Opportunities, Challenges
Valoda eng
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 09.01.2025 12:06:21