| Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
| Nosaukums |
Digitālā mārketinga pārvaldība un stratēģijas izstrāde uzņēmumā X, pielietojot uz mākslīgā intelekta balstītus risinājumus |
| Nosaukums angļu valodā |
Advancing Digital Marketing Management and Strategy Development with AI-based Solutions at Company X |
| Struktūrvienība |
02C60 Rīgas Biznesa skola |
| Darba vadītājs |
Inese Eglīte |
| Recenzents |
Linda Saulīte-Subatniece |
| Anotācija |
Maģistra darba tēmas nosaukums ir "Digitālā mārketinga pārvaldība un stratēģijas izstrāde uzņēmumā X, pielietojot uz mākslīgā intelekta balstītus risinājumus". Darba aktualitāti nosaka strauji augošā MI rīku attīstība un to potenciāls optimizēt mārketinga pārvaldību. Darbā veiktā analīze pierāda, ka daudzas manuālas un rutīnas darbības varētu aizvietot ar MI rīkiem, veicinot paveiktā darba efektivitāti un samazinot cilvēcisko kļūdu risku. Darba mērķis ir izpētīt, kā MI risinājumi var veicināt uzņēmuma veiktspēju un rentabilitāti attiecībā pret to veiktajiem ieguldījumiem, kā arī paaugstināt iesaistes un peļņas rādītājus, personalizējot mārketinga aktivitātes priekš dažādām mērķauditorijām.
Uzņēmums X, dibināts 2000. gadā, ir vadošais tiešsaistes mazumtirgotājs ASV ar vairāk nekā 1200 produktu kategorijām un 500 zīmoliem. Neskatoties uz iespaidīgiem pārdošanas rezultātiem, tostarp 30 miljonu dolāru ieņēmumiem 2024. gada novembrī, uzņēmums vēl nav ieviesis MI risinājumus ar konkrēti izvirzītiem attīstības mērķiem, atpaliekot no konkurentiem, kuri izmanto MI satura veidošanā, personalizētā mārketingā un klientu iesaistē.
Darba autore kā galveno risinājumu piedāvā integrēt jau eksistējošus MI rīkus, lai uzlabotu satura veidošanu, datu analītiku un stratēģijas izstrādi. Savukārt alternatīvie risinājumi ietver iekšējas MI platformas izveidi vai sadarbību ar ārējiem MI rīku attīstītājiem un profesionāļiem. Pēc iespēju izvērtēšanas autore rekomendē uzsākt pielietot jau eksistējošus MI rīkus, kas tikuši testēti darba izstrādes gaitā, taču ilgtermiņā labākā izvēle, kas arī visprecīzāk atbilstu uzņēmuma darbības principiem, būtu iekšējās MI platformas izstrāde, lai nodrošinātu uzņēmuma ilgtspējīgu konkurētspēju.
Maģistra darbs sastāv no 15 nodaļām, 14 tabulām un 2 attēliem, 8 pielikumiem un 60 atsaucēm. Darbs izstrādāts angļu valodā. Šis pētījums var kalpot kā pamats uzņēmuma X mārketinga stratēģijas uzlabošanai, piedāvājot konkrētus ieteikumus un virzienus, kā visefektīvāk pielietot MI risinājumus. |
| Atslēgas vārdi |
mazumtirdzniecība, ekomercija, mākslīgais intelekts, MI, stratēģijas izstrāde, digitālais mārketings, mārketinga vadība |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
retail, ecommerce, artificial intelligence, AI, strategy development, digital marketing, marketing management |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
07.01.2025 20:03:38 |