Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Wild Wood Factory uzņēmējdarbības stratēģijas izstrāde
Nosaukums angļu valodā Business Strategy Development at Wild Wood Factory
Struktūrvienība 02C60 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Andrejs Koliškins
Recenzents Andrejs Dzedons
Anotācija Wild Wood Factory ir mēbeļu ražotāja zīmols, kas dibināts SIA Wild Management paspārnē. Tas nodarbojas ar augstvērtīgu un unikālu, pēc pasūtījuma izgatavotu mēbeļu ražošanu, kas apvieno tradicionālu meistarību ar industriālu un ilgmūžīgu dizainu. Ar nelielu komandu divu cilvēku sastāvā ražotājs sasniedzis 116 tūkstošu eiro apgrozījumu un tam izdevies 80% no savas produkcijas eksportēt, galvenokārt, uz Vāciju un Franciju. Darbojoties no 2020. līdz 2023. gadam, uzņēmums saskāries ar vairākiem izaicinājumiem – Covid 19 laiks, ekonomiskā nenoteiktība un, galvenokārt, ģeopolitiskie notikumi, kas ietekmēja uzņēmuma darbību. Analīze atklāj, ka ārēji, starptautiskajā mēbeļu tirgū, ir potenciāls izaugsmei, īpaši tajos segmentos, kas pieprasa augstas kvalitātes, ilgtspējīgus un pielāgojumus produktu risinājumus, tomēr jārēķinās ar nepastāvīgām izejvielu materiālu izmaksām, ārkārtīgi lielu konkurenci un Eiropas Savienības stingrāku regulu ieviešanas. Lai izmantotu patreizējās tirgus iespējas un mazinātu riskus, Wild Wood Factory ir ieteikts koncentrēties un tirgus paplašināšanu un produktu diversifikāciju, veicināt jaunu digitālo risināšanu ieviešanu, paplašinot produktu klāstu, ieguldot tehnoloģijās un investējot laiku būvējot stratēģiskas partnerības vai sadarbības iespējas. Wild Wood Factory būtu jākoncentrējas uz finanšu stāvokļa uzlabošanu, stingri kontrolējot ražošanas izmaksas, lai palielinātu uzņēmuma rentabilitāti, kā arī jāfokusējas uz labāku naudas plūsmas pārvaldību un pat jaunu finansējuma avotu iespējamību. Tomēr, lai uzņēmums varētu attīstīties, būtu jāpieņem darbā papildu darbinieki, kā arī jāveic ieguldījumi viņu apmācībā. Izmantojot mērķtiecīgu pieeju digitālajai transformācijai, produktu inovācijai un stratēģisku sadarbību veicināšanai, Wild Wood Factory var paplašināt savu klātbūtni Eiropas tirgū. Uzņēmums ir pierādījis, ka tas efektīvi reaģē uz tirgus dinamiku, tāpēc jau tagad izmanto savas pamatkompetences, un ar šo stratēģisko plānu tam var izdoties ne tikai palielināt savu klātbūtni Eiropā, bet arī nostiprinās savu reputāciju un kļūt noturīgākam pret ekonomikas svārstībām.
Atslēgas vārdi Wild Wood Factory, mēbeļu ražošana, igtspējīgs dizains, augstvērtīgi materiāli, starptautisks tirhus, ražošanas uzņēmums, digtiālā transformācija, stratēģiskas partnerības, unikāli produkti, produktu diversifikācija, ģimenes uzņēmums, maza uzņēmuma attīstība
Atslēgas vārdi angļu valodā Wild Wood Factory, furniture manufacturing, sustainable design, high-quality materials, international market, manufacturing company, digital transformation, strategic partnerships, unique products, product diversification, family business, small business development
Valoda eng
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 07.01.2025 18:33:10