Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pētījums par mārketinga veidiem un to ietekmi uz patērētāju uzvedību
Nosaukums angļu valodā Research of marketing types and their impact on consumer behavior
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Jekaterina Vozņuka
Anotācija Bakalaura darba autors: Sabīne Toča Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: docente, Dr. oec. Rita Greitāne Bakalaura darba temats: Pētījums par mārketinga veidiem un to ietekmi uz patērētāju uzvedību Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 2 daļas – teorētiskā un pētījuma, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 53 lpp., tajā iekļauti 26 attēli, 2 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 25 avoti angļu valodā. Darbam pievienots viens pielikums. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba teorētiskajā daļā ir izskatītas ar mārketinga veidiem saistītās teorētiskās nostādnes, padziļināti pievēršoties kontroversālajam mārketingam, kā arī veikta gadījuma izpēte. Pētījuma daļā ir veikta Latvijas patērētāju aptauja, lai noskaidrotu patērētāju attieksmi pret kontroversālā mārketinnga kampaņu izmantošanu, kontroversālā mārketinga ietekmi uz patērētāju pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesu, kā arī vai un kā kontroversālā mārketinga radītās emocijas ietekmē patērētāju uzvedību, un vai patērētāji dod priekšroku zīmoliem vai uzņēmumiem, ar kuriem tiem sakrīt personīgās vērtības. Ir veikti secinājumi un doti priekšlikumi par kontroversālā mārketinga izmantošanu un ietekmi uz patērētāju uzvedību. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Toča. S., Greitāne, R. (2024). Pētījums par mārketinga veidiem un to ietekmi uz patērētāju uzvedību. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, EUI, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”,53 lpp.
Atslēgas vārdi Patērētāju uzvedība, kontroversālais mārketings (controversial marketing), reklāmas provokācija, zīmola uztvere, attieksme
Atslēgas vārdi angļu valodā Consumer behavior, controversial marketing, advertisement provocation, brand perception, attitude.
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 03.01.2025 15:35:39