Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pētījums par mārketinga veidiem un to ietekmi uz patērētāju uzvedību |
Nosaukums angļu valodā |
Research of marketing types and their impact on consumer behavior |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Jekaterina Vozņuka |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Sabīne Toča
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: docente, Dr. oec. Rita Greitāne
Bakalaura darba temats: Pētījums par mārketinga veidiem un to ietekmi uz patērētāju
uzvedību
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 2 daļas – teorētiskā un
pētījuma, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 53 lpp., tajā iekļauti 26 attēli, 2 tabulas.
Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 25 avoti angļu valodā. Darbam pievienots viens
pielikums.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba teorētiskajā daļā ir izskatītas ar
mārketinga veidiem saistītās teorētiskās nostādnes, padziļināti pievēršoties kontroversālajam
mārketingam, kā arī veikta gadījuma izpēte. Pētījuma daļā ir veikta Latvijas patērētāju aptauja,
lai noskaidrotu patērētāju attieksmi pret kontroversālā mārketinnga kampaņu izmantošanu,
kontroversālā mārketinga ietekmi uz patērētāju pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesu, kā arī
vai un kā kontroversālā mārketinga radītās emocijas ietekmē patērētāju uzvedību, un vai
patērētāji dod priekšroku zīmoliem vai uzņēmumiem, ar kuriem tiem sakrīt personīgās vērtības.
Ir veikti secinājumi un doti priekšlikumi par kontroversālā mārketinga izmantošanu un ietekmi
uz patērētāju uzvedību.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Toča. S., Greitāne, R. (2024). Pētījums
par mārketinga veidiem un to ietekmi uz patērētāju uzvedību. Bakalaura darbs. Rīga: RTU,
EUI, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”,53 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Patērētāju uzvedība, kontroversālais mārketings (controversial marketing), reklāmas provokācija, zīmola uztvere, attieksme |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Consumer behavior, controversial marketing, advertisement provocation, brand perception, attitude. |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.01.2025 15:35:39 |