Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
"Satiksmes drošības analīze uz valsts galvenajiem autoceļiem" ("Valsts reģionālā autoceļa P11 Kocēni – Limbaži – Tūja posma pārbūve") |
Nosaukums angļu valodā |
"Analysis of road safety on the main state roads" ("Reconstruction of regional state road P11 Koceni-Limbazi-Tuja section") |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Atis Zariņš |
Recenzents |
Juris Smirnovs |
Anotācija |
Bakalaura darbs ar inženierprojektu sastāv no divām daļām – bakalaura darba un inženierprojekta daļas. Darba autors ir Toms Kristiāns Hirte, bakalaura studiju programmas “Transportbūves” students, stud. apl. nr. 201RBC165. Zinātniskā darba vadītājs ir Atis Zariņš, Rīgas Tehniskās universitātes Būvniecības un inženierzinātņu fakultātes Ceļu un tiltu katedras profesors. Bakalaura darba tēma ir “Satiksmes drošības analīze uz valsts galvenajiem autoceļiem” un inženierprojekta tēma ir “Valsts reģionālā autoceļa P11 Kocēni – Limbaži – Tūja posma pārbūve”.
Bakalaura daļa ir izstrādāta ar mērķi iepazīties ar pieejamajiem dažādiem statistikas rādītājiem par ceļu satiksmes negadījumiem un drošības sistēmām uz valsts galvenajiem autoceļiem periodā no 2000. līdz 2020.gadam, veicot salīdzinājumu ar uzlabojumiem šo 20 gadu laikā un izvērtējot kaimiņu valstu pieeju šajā jautājumā, izskatot iespēju adaptēt šos risinājumus Latvijā. Darba uzdevumos ietilpst nepieciešamās informācijas iegūšana un apkopošana un analīze par dažādu satiksmes drošības un negadījumu statistikas metožu priekšrocībām un to trūkumiem, rasti ieteikumi to uzlabošanai. Analizēti esošie jaunākie risinājumi satiksmes drošības uzlabošanai konkrētos autoceļu posmos, salīdzināti kaimiņu valstu risinājumi un to iespējamā adaptācija Latvijā. Bakalaura darba noslēgumā, balstoties uz darbā veikto analīzi par satiksmes drošības esošo situāciju un iespējamajiem uzlabošanas risinājumiem, tiek veikti secinājumi par esošajiem un piedāvātajiem satiksmes drošības uzlabošanas risinājumiem un rasts to novērtējums.
Inženierprojekta daļas darbam jābūt atbilstošam Autoceļu Būvniecības specifikācijām, Latvijas Valsts standartiem, Ministru kabineta noteikumiem un citiem pakļautajiem dokumentiem. Studenta galvenais mērķis ir veikt pilnvērtīgu būvprojekta izstrādi dotā autoceļa posmam no 30.000 līdz 33.100 kilometram un aizstāvēt izstrādāto inženierprojektu.
Bakalaura darbs ar inženierprojektu sastāv no 211 lappusēm, kurās ir ietverts bakalaura darbs, inženierprojekts, kur ietverts -paskaidrojuma raksts, saraksti, darbu daudzumu saraksts, aprēķini, ieteikumi, specifikācijas. Darbā ietvertas 36 tabulas, 37 attēli, 13 rasējumi. Izstrādājot bakalaura darbu, izmantota atbilstoši nozarei saistoša specifiska literatūra, materiāli no interneta. Darba izstrādē izmantoti 21 informācijas avoti. Inženierprojekta daļa izstrādāta, izmantojot AS “Ceļuprojekts” bez atlīdzības izsniegto topogrāfisko plānu. |
Atslēgas vārdi |
Inženierprojekts, topogrāfija, rasējumi, aprēķini, rekonstrukcijas būvprojekts, satiksmes drošība, satiksmes organizācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Engineering project, topographical plan, drawings, calculations, reconstruction project, traffic safety, traffic organization |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
20.12.2024 09:51:03 |