Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mazumtirdzniecības uzņēmuma klientu lojalitātes programmas pilnveides projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project on improvement of customer loyalty program in a retail company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Kaspars Pacevičs |
Anotācija |
Noslēguma darba autors: Paula Mūrniece
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., asoc. Ieva Andersone
Noslēguma darba temats: Mazumtirdzniecības uzņēmuma klientu lojalitātes
programmas pilnveides projekts
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 72 lpp., tajā iekļauti 21 attēli, 24 tabulas. Izmantotās literatūras
un avotu sarakstā ietverti: 10 avoti latviešu, 26 angļu valodā. Darbam pievienoti nav pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Projekts nodrošina uzlabojuma plānu klientu
lojalitātei ar analīzes palīdzību, salīdzinot mazumtirgotāja cenu izmaiņas un uzņēmuma
norakstu datus. Padziļināta analīze par klientu segmentiem, īpaši par reto klientu segmentu.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Mūrniece, P. (2024). Mazumtirdzniecības
uzņēmuma klientu lojalitātes programmas pilnveides projekts. Bakalaura darbs. Rīga: RTU,
bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 72 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Lojalitātes programma, klientu piesaiste |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Loyalty program, customer retention |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
12.12.2024 11:38:51 |