Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbības loģistika
Nosaukums Klientu servisa līmeņa uzlabošana kravu pārkraušanas terminālos
Nosaukums angļu valodā Improving Customer Service Level at Cargo Handling Terminals
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Linda Kelle
Recenzents Nadīna Moroza
Anotācija Bakalaura darba autors: Paula Beāte Jansone. Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec., lektore Linda Kelle. Bakalaura darba temats: Klientu servisa līmeņa uzlabošana kravu pārkraušanas terminālos. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 85 lpp., tajā iekļauti 10 attēli, 11 tabulas, 1 formula un pielikumi uz 12 lappusēm. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 11 avoti latviešu, 37 angļu valodā. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Veiktajās telefonintervijās ar 30 loģistikas un transporta uzņēmumu esošajiem klientiem, viszemāk klienti novērtēja kravu piegādei noteiktos termiņos (iegūtas 106 balles, 70,66% no kopējā vērtējuma), kas nozīmē, ka loģistikas un transporta uzņēmumi bieži vien neiekļaujas noteiktajos termiņos un būtiski kavē piegādes laiku, kas rada zaudējumus klientiem. Būtiskākās problēmas, kas konstatētas trīs loģistikas uzņēmumos un kas ietekmē klientu servisa līmeņa kvalitāti, ir kravas piegādes termiņu kavēšana (3,14% gadījumos), kravas bojājumu konstatēšana (aptuveni 1% gadījumu), nepietiekama komunikācija no loģistikas menedžeru puses. Kopumā no 30 dažādiem loģistikas un transporta uzņēmumu klientiem mēneša laikā tika veikti 1816 kravu pārvadājumu pasūtījumi, 1518 pasūtījumi tika konstatēti ar dažādām problēmām, kuras radīja loģistikas un transporta uzņēmumi. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Jansone, P.B. (2024). Klientu servisa līmeņa uzlabošana kravu pārkraušanas terminālos. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbības loģistika”, 85 lpp.
Atslēgas vārdi klientu servisa līmenis, kravu pārkraušanas termināli, klientu apmierinātība, kravu pārkraušana, terminālu pakalpojumu kvalitāte
Atslēgas vārdi angļu valodā customer service level, cargo handling terminals, customer satisfaction, cargo handling, terminal service quality
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 11.12.2024 13:50:42