Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Jūras transports - kuģa mehānika |
Nosaukums |
Augstspiediena degvielas sūkņa uzsildīšana ar elektromagnētisko indukciju |
Nosaukums angļu valodā |
Heating of high-pressure fuel pump barrel by electromagnetic induction |
Struktūrvienība |
0J000 Latvijas Jūras akadēmija |
Darba vadītājs |
Jānis Brūnavs |
Recenzents |
Deniss Meteļins |
Anotācija |
Diplomdarba saturs ir sekojošs:
1. Veikt kuģa gājības aprēķinus;
2. Veikt dīzeļdzinēja aprēķinus pēc darba autora izvēlētās dzenskrūves.
3. Veikt pētījumu par indukcijas sildītajiem un iespējamo pielietošanu sūkņa čaulas uzsildīšanai.
Diplomdarba ietvaros ir izvirzīti sekojošie uzdevumi:
1. daļa. Veikt kuģa gājības aprēķinus, noteikt kuģa pilno pretestību un dzenskrūves darba parametrus. Tad ar iegūto rezultātu palīdzību uzkonstruēt pases diagrammu. Atrast jaudas rezervi un maksimālu iespējamo ātrumu.
2. daļa. Veikt kuģa iekšdedzes dzinēja aprēķinu. Atrast dzinēja galvenos darba parametrus. Izmantojot iegūtos rezultātus piemeklēt vispiemērotāko dzinēju un uzkonstruēt indikatoru un vilces diagrammas uzdotajām kuģim. No iegūtajiem datiem aprēķināt EEDI un salīdzināt kā tas izmainīsies ja kuģa ātrumu samazināt par vienu mezglu. Izpētīt no kādiem degvielas parametriem ir atkarīgs degvielas patēriņš.
3. daļa. Izpētīt indukcijas sildītajā iespējamo pielietojumu augstspiediena degvielas sistēma. Izskatīt shēmas un sistēmas sastāvdaļas un ekspluatācijas režīmus. Noteikt vai ir izdevīgi uzstādīt piedāvāto indukcijas sildītajā sistēmu. Grafiskajā daļā (6. pielikums) ir sekojošie rasējumi: ilustratīvais augstspiediena sūkņa ar indukcijas sildītājs, darba aprēķināta sildītājs ar cauruļvadu un elektriska shēmā impulsu ģeneratoram. |
Atslēgas vārdi |
Indukcijas sildītājs; Degvielas maiņas laika samazināšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Induction heater; Lowering of fuel change over time |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.12.2024 21:00:10 |