Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Izglītības zinātnes
Nosaukums Monitoringa sistēmas pilnveide pamatskolā skolas vadības līmenī
Nosaukums angļu valodā Improvement of a Monitoring System at the Primary School Management Level
Struktūrvienība 0L300 Pedagoģijas un sociālā darba centrs
Darba vadītājs Linda Pavītola
Recenzents Ārija Kolosova
Anotācija Darba autors: Inese Vilciņa Darba tēma: Monitoringa sistēmas pilnveide pamatskolā skolas vadības līmenī Darba veids: maģistra darbs Studiju programma: Izglītības zinātnes Darba zinātniskais vadītājs: Dr.paed. Linda Pavītola Darba apjoms: 60 lpp., 62 bibliogrāfiskie nosaukumi, 17 attēli, 6 tabulas, 1 pielikums Atslēgas vārdi: skolēnu monitorings, akadēmiskais sniegums, labbūtība, indikatori, dati Pētījuma mērķis: Izpētīt pētniecībā atzītas un funkcionālas monitoringa un atbalsta sistēmas izglītības iestādē un izzināt kognitīvos, psiholoģiskos un sociālos indikatorus, kas sniedz pietiekamu informāciju skolas vadībai lēmumu pieņemšanas procesā par nepieciešamo atbalstu skolēnam vai tālākās izpētes nepieciešamību. Darba saturs: maģistra darbam ir divas daļas, kurās raksturoti faktori, kas ietekmē skolēna sniegumu un labbūtību izglītības iestādē, noskaidroti pētniecībā biežāk izmantotie indikatori skolēnu labbūtības mērīšanai un skolēnu snieguma monitoringam. Aprakstītas pētniecībā balstītās vairāku līmeņu skolēnu atbalsta sistēmas saistībā gan ar skolēnu akadēmisko sniegumu, gan uzvedību un sociālajiem faktoriem. Praktiskajā daļā izstrādāts monitoringa algoritms un tas aprobēts pamatskolas klašu grupā identificējot skolēnus ar grūtībām sekmēs, labbūtībā vai saistībā ar apmeklējumu, iegūtie dati analizēti. Balstoties iegūtajos datos piedāvāts skolēnu grupēšanas algoritms, lai varētu noteikt atbalsta intensitātes un steidzamības līmeni. Izstrādātais monitoringa algoritms, iegūtie dati un atbalsta līmeņu grupējums prezentēts ekspertu fokusgrupā, lai izvērtētu algoritma lietojamību un riskus. Pētījuma metodes: teorētiskās izpētes metodes - zinātniskās literatūras un avotu analīze, un empīriskās izpētes metodes - sekundāro datu analīze un fokusgrupas intervija ar ekspertiem. Darba rezultāti: Izvirzīti profesionālās pilnveides priekšnoteikumi mācību modeli iestādē X un izvirzīti ieteikumi iestādes X mācību modeļa pilnveidei Darba izmantojamība: pētījumu var izmantot vispārizglītojošo iestāžu vadība un citi ieinteresētie.
Atslēgas vārdi skolēnu monitorings, akadēmiskais sniegums, labbūtība, indikatori, dati
Atslēgas vārdi angļu valodā student monitoring, academic performance, well-being, indicators, data
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 04.11.2024 16:50:34