Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Izglītības zinātnes |
Nosaukums |
Monitoringa sistēmas pilnveide pamatskolā skolas vadības līmenī |
Nosaukums angļu valodā |
Improvement of a Monitoring System at the Primary School Management Level |
Struktūrvienība |
0L300 Pedagoģijas un sociālā darba centrs |
Darba vadītājs |
Linda Pavītola |
Recenzents |
Ārija Kolosova |
Anotācija |
Darba autors: Inese Vilciņa
Darba tēma: Monitoringa sistēmas pilnveide pamatskolā skolas vadības līmenī
Darba veids: maģistra darbs
Studiju programma: Izglītības zinātnes
Darba zinātniskais vadītājs: Dr.paed. Linda Pavītola
Darba apjoms: 60 lpp., 62 bibliogrāfiskie nosaukumi, 17 attēli, 6 tabulas, 1 pielikums
Atslēgas vārdi: skolēnu monitorings, akadēmiskais sniegums, labbūtība, indikatori, dati
Pētījuma mērķis: Izpētīt pētniecībā atzītas un funkcionālas monitoringa un atbalsta sistēmas izglītības iestādē un izzināt kognitīvos, psiholoģiskos un sociālos indikatorus, kas sniedz pietiekamu informāciju skolas vadībai lēmumu pieņemšanas procesā par nepieciešamo atbalstu skolēnam vai tālākās izpētes nepieciešamību.
Darba saturs: maģistra darbam ir divas daļas, kurās raksturoti faktori, kas ietekmē skolēna sniegumu un labbūtību izglītības iestādē, noskaidroti pētniecībā biežāk izmantotie indikatori skolēnu labbūtības mērīšanai un skolēnu snieguma monitoringam. Aprakstītas pētniecībā balstītās vairāku līmeņu skolēnu atbalsta sistēmas saistībā gan ar skolēnu akadēmisko sniegumu, gan uzvedību un sociālajiem faktoriem. Praktiskajā daļā izstrādāts monitoringa algoritms un tas aprobēts pamatskolas klašu grupā identificējot skolēnus ar grūtībām sekmēs, labbūtībā vai saistībā ar apmeklējumu, iegūtie dati analizēti. Balstoties iegūtajos datos piedāvāts skolēnu grupēšanas algoritms, lai varētu noteikt atbalsta intensitātes un steidzamības līmeni. Izstrādātais monitoringa algoritms, iegūtie dati un atbalsta līmeņu grupējums prezentēts ekspertu fokusgrupā, lai izvērtētu algoritma lietojamību un riskus.
Pētījuma metodes: teorētiskās izpētes metodes - zinātniskās literatūras un avotu analīze, un empīriskās izpētes metodes - sekundāro datu analīze un fokusgrupas intervija ar ekspertiem.
Darba rezultāti: Izvirzīti profesionālās pilnveides priekšnoteikumi mācību modeli iestādē X un izvirzīti ieteikumi iestādes X mācību modeļa pilnveidei
Darba izmantojamība: pētījumu var izmantot vispārizglītojošo iestāžu vadība un citi
ieinteresētie. |
Atslēgas vārdi |
skolēnu monitorings, akadēmiskais sniegums, labbūtība, indikatori, dati |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
student monitoring, academic performance, well-being, indicators, data |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.11.2024 16:50:34 |