Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inovācijas un uzņēmējdarbība |
Nosaukums |
E-pasta mārketinga efektivitātes paaugstināšana ASV e-komercijas veikalam |
Nosaukums angļu valodā |
Enhancing Email Marketing Effectiveness at U.S. Based E-commerce Online Store |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ervīns Butkevičs |
Recenzents |
Modris Ozoliņš |
Anotācija |
Šis pētījums analizē optimizētas e-pasta mārketinga stratēģijas ietekmi uz ASV tiešsaistes e-komercijas veikala apgrozījumu. Pētījums uzsver e-pasta mārketinga nozīmi e-komercijas sektorā, pierādot, ka tas ir efektīvs pārdošanas un mārketinga kanāls. Pētījuma galvenais mērķis ir uzlabot uzņēmuma e-pasta mārketinga efektivitāti, analizējot galvenās metrikas, piemēram, atvēršanas, klikšķu, konversijas un atsekošanas rādītājus.
AIDA modelis kalpo kā teorētiskais ietvars, kas tika identificēts kā piemērots modelis e-pasta mārketinga efektivitātes analīzei. Pētījuma ietvaros tika veikts e-pasta mārketinga audits un identificētas iespējas uzlabot stratēģiju izvēlētajam uzņēmumam. Dati, kas tika iegūti no uzņēmuma e-pasta mārketinga platformas Klaviyo, tika izmantoti, lai analizētu un salīdzinātu efektivitāti pirms un pēc ieteikto izmaiņu ieviešanas.
Rezultāti atklāj uzlabojumus galvenajos rādītājos. Segmentēšanas un personalizācijas izmantošana veicināja biežāku iesaisti no klientiem. Aktīvo abonentu segmenta ieviešana uzlaboja vidējo e-pasta atvēršanas rādītāju no 55.0% līdz 57.6%. Savukārt klikšķu rādītājs uzlabojās no 0.55% līdz 0.66%. Teksta formāta kampaņas iekļaušana ievērojami palielināja ieņēmumus. Salīdzinot ar standarta kampaņām, teksta formāta kampaņas radīja vidēji par 36% lielākus ieņēmumus. Automatizēto e-pastu ieviešana uzņēmumam izveidoja jaunu ieņēmumu avotu, ģenerējot 40% no kopējiem e-pasta mārketinga ieņēmumiem. Visu uzlabojumu kopums veicināja kopējo ieņēmumu no e-pasta mārketinga pieaugumu par 24.79%.
Pētījums veiksmīgi pierādīja hipotēzi, ka optimizēta e-pasta mārketinga stratēģija var gandrīz dubultot uzņēmuma ieņēmumus no e-pasta mārketinga no 11.53% līdz 20%. Šie atklājumi liecina, ka līdzīgi e-komercijas tiešsaistes veikali modes un apģērbu nozarē var līdzīgi uzlabot savu e-pasta mārketinga efektivitāti. Lai attīstītu e-pasta mārketinga efektivitāti, papildus pētījumi par dizaina aspektiem un to ietekmi uz AIDA modeļa intereses un vēlmes posmiem ir nepieciešami.
Šis pētījums pierāda būtisko e-pasta mārketinga lomu e-komercijas vidē un sniedz praktiskus soļus uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot savu e-pasta mārketinga efektivitāti. |
Atslēgas vārdi |
e-pasta mārketings, e-komercija, mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
email marketing, e-commerce, marketing, Klaviyo, email marketing platform, automated flows, automated emails, email campaigns |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2024 12:30:41 |