Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Loģistikas sistēmu un piegādes ķēdes vadība |
Nosaukums |
Efektivitātes novērtējums papildinātās realitātes risinājumu lietojumam mārketinga aktivitātēs Indijas uzņēmumos |
Nosaukums angļu valodā |
Evaluation the Effectiveness of the Use of Augmented Reality Solutions in Marketing Activities in Indian Companies |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Egils Ginters |
Recenzents |
Antons Patļins |
Anotācija |
PAPILDINĀTĀS REALITĀTES RISINĀJUMU IZMANTOŠANAS EFEKTIVITĀTES
NOVĒRTĒJUMS INDIJAS UZŅĒMUMU MĀRKETINGA DARBĪBĀ
Papildinātās realitātes (AR) tehnoloģija nodrošina nozīmīgu robežu mārketinga stratēģijām,
nodrošinot rūpīgu un saistošu mijiedarbību, lai iesaistītu klientus inovatīvās metodēs. Šajā
maģistra darbā aplūkota metodoloģijas izstrāde un sniegti ieteikumi paplašinātās realitātes
risinājumu labākai izmantošanai mārketinga vidē. Akcents likts uz Indijas tirgiem. Pētījumā
tiek novērtēts, kā uzņēmumi izmanto paplašinātās realitātes (AR) tehnoloģijas, un tiek pētīts,
kā tas ietekmē patērētāju iesaistīšanos un uzņēmumu rentabilitāti.
Atzīt, cik efektīvas ir paplašinātās realitātes mārketinga metodes, salīdzinot ar tradicionālāku
pieeju. Pētījumā tiek izmantota kvalificēta analīze, lai salīdzinātu abu pieeju ietekmi uz
uzņēmējdarbības efektivitāti. Izmantojot gan kvalitatīvus, gan kvantitatīvus novērtējumus,
pētījuma mērķis ir noskaidrot, cik lielā mērā paplašinātās realitātes risinājumi palielina
klientu iesaisti un, savukārt, palielina korporatīvo uzņēmumu peļņu.
Svarīgi faktori, kas jāņem vērā, ir paplašinātās realitātes risinājumu lietderība un efektivitāte,
iesaistot patērētājus, arī viņi labi zina, kā piesaistīt uzmanību un veicināt zīmola lojalitāti, kā
arī paaugstināt pircēju skaitu. Diplomdarbā galvenā uzmanība tiks pievērsta pareizajām
pieejām un šķēršļiem paplašinātās realitātes (AR) tehnoloģiju izmantošanā mārketinga
kampaņās, analizējot empīriskus gadījumu izpēti un nozares standartus. Pētījuma atklājumi
palīdzēs izprast paplašinātās realitātes pirmo vietu un potenciālu mūsdienu mārketinga
paradigmās, atklājot tās izmantošanas veidus reālajā pasaulē un korporatīvās darbības
ierobežojumus. Pētījums novedīs pie mērķa sniegt noderīgu informāciju stratēģisku lēmumu
pieņemšanas procesos, lai uzņēmumi varētu pilnībā izmantot paplašināto realitāti kā
dinamisku rīku patērētāju mijiedarbībai un zīmola popularizēšanai gan Indijas
tirgos, gan ārpus tiem. |
Atslēgas vārdi |
Darbā ir 96 lappuses, tajā skaitā 26 attēli, 5 tabulas un papildus 1 lapa pielikumam. Atslēgvārdi — paplašinātā realitāte, AR risinājumi, AR vizualizācijas rīki, AR lietojumprogrammatūra, mārketinga metodes, AR izmantošana mārketingā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
The thesis contains 96 Pages including 26 figures, 5 tables and additional 1 page for Appendix. Keywords- Augmented Reality, AR Solutions, AR Visualization Tools, AR Application Software, Marketing Methods, AR Uses in Marketing |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.06.2024 22:46:43 |