Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Loģistikas sistēmu un piegādes ķēdes vadība
Nosaukums Efektivitātes novērtējums papildinātās realitātes risinājumu lietojumam mārketinga aktivitātēs Indijas uzņēmumos
Nosaukums angļu valodā Evaluation the Effectiveness of the Use of Augmented Reality Solutions in Marketing Activities in Indian Companies
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Egils Ginters
Recenzents Antons Patļins
Anotācija PAPILDINĀTĀS REALITĀTES RISINĀJUMU IZMANTOŠANAS EFEKTIVITĀTES NOVĒRTĒJUMS INDIJAS UZŅĒMUMU MĀRKETINGA DARBĪBĀ Papildinātās realitātes (AR) tehnoloģija nodrošina nozīmīgu robežu mārketinga stratēģijām, nodrošinot rūpīgu un saistošu mijiedarbību, lai iesaistītu klientus inovatīvās metodēs. Šajā maģistra darbā aplūkota metodoloģijas izstrāde un sniegti ieteikumi paplašinātās realitātes risinājumu labākai izmantošanai mārketinga vidē. Akcents likts uz Indijas tirgiem. Pētījumā tiek novērtēts, kā uzņēmumi izmanto paplašinātās realitātes (AR) tehnoloģijas, un tiek pētīts, kā tas ietekmē patērētāju iesaistīšanos un uzņēmumu rentabilitāti. Atzīt, cik efektīvas ir paplašinātās realitātes mārketinga metodes, salīdzinot ar tradicionālāku pieeju. Pētījumā tiek izmantota kvalificēta analīze, lai salīdzinātu abu pieeju ietekmi uz uzņēmējdarbības efektivitāti. Izmantojot gan kvalitatīvus, gan kvantitatīvus novērtējumus, pētījuma mērķis ir noskaidrot, cik lielā mērā paplašinātās realitātes risinājumi palielina klientu iesaisti un, savukārt, palielina korporatīvo uzņēmumu peļņu. Svarīgi faktori, kas jāņem vērā, ir paplašinātās realitātes risinājumu lietderība un efektivitāte, iesaistot patērētājus, arī viņi labi zina, kā piesaistīt uzmanību un veicināt zīmola lojalitāti, kā arī paaugstināt pircēju skaitu. Diplomdarbā galvenā uzmanība tiks pievērsta pareizajām pieejām un šķēršļiem paplašinātās realitātes (AR) tehnoloģiju izmantošanā mārketinga kampaņās, analizējot empīriskus gadījumu izpēti un nozares standartus. Pētījuma atklājumi palīdzēs izprast paplašinātās realitātes pirmo vietu un potenciālu mūsdienu mārketinga paradigmās, atklājot tās izmantošanas veidus reālajā pasaulē un korporatīvās darbības ierobežojumus. Pētījums novedīs pie mērķa sniegt noderīgu informāciju stratēģisku lēmumu pieņemšanas procesos, lai uzņēmumi varētu pilnībā izmantot paplašināto realitāti kā dinamisku rīku patērētāju mijiedarbībai un zīmola popularizēšanai gan Indijas tirgos, gan ārpus tiem.
Atslēgas vārdi Darbā ir 96 lappuses, tajā skaitā 26 attēli, 5 tabulas un papildus 1 lapa pielikumam. Atslēgvārdi — paplašinātā realitāte, AR risinājumi, AR vizualizācijas rīki, AR lietojumprogrammatūra, mārketinga metodes, AR izmantošana mārketingā
Atslēgas vārdi angļu valodā The thesis contains 96 Pages including 26 figures, 5 tables and additional 1 page for Appendix. Keywords- Augmented Reality, AR Solutions, AR Visualization Tools, AR Application Software, Marketing Methods, AR Uses in Marketing
Valoda eng
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 04.06.2024 22:46:43