Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Spēliskošanas pieejas izmantošanas iespēju izpēte mācību vidē
Nosaukums angļu valodā Exploring the Application of Gamification Approach in Educational Environment
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Jana Bikovska
Recenzents Inese Upīte
Anotācija Šajā bakalaura darbā "Spēliskošanas pieejas izmantošanas iespēju izpēte mācību vidē" tiek apskatīta spēliskošanas metodes izmantošana, lai uzlabotu mācību vidi. Pētījuma sākumā tiek apskatīts, kas ir spēliskošana, tās elementi, kā arī pozitīvās un negatīvās puses. Darba mērķis ir izpētīt, kā spēliskošanas pieeja uzlabo mācību vidi, kā arī izstrādāt spēles prototipu, kas balstīts uz spēliskošanas principiem. Darbs sastāv no 5 nodaļām, kurās tiek pētītas vairākas tēmas, tādas kā mūsdienu mācību vides attīstības procesi, spēliskošanas un simulācijas spēļu principu izmantošanas iespējas. Darbā tiek apskatītas 5S spēles principi un metodoloģija. Darba ietvaros tiek izvēlētas piemērotas tehnoloģijas, rīki un bibliotēkas, lai izstrādātu spēles prototipu, kas ir balstīts uz spēliskošanas metodēm. Izstrādātā spēle ir domāta, lai praktiski demonstrētu 5S metodoloģiju darba, mācību un spēļu vides organizēšanai un uzlabošanai. Iegūtie rezultāti liecina, ka spēliskošanas pieeja var būt noderīga mācību līdzekļu integrācijai, uzlabojot studentu iesaisti un mācību efektivitāti. Spēles prototipa izstrāde parādīja, ka, izmantojot mūsdienu tehnoloģiskos rīkus un spēliskošanas principus, ir iespējams radīt interaktīvu un motivējošu mācību vidi.
Atslēgas vārdi Spēliskošana Mācību vides Simulācijas spēles 5S ciparu spēles principi Tehnoloģiju apskats
Atslēgas vārdi angļu valodā Gamification Learning environments Simulation games 5S digital game principles Technology review
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 31.05.2024 02:25:53