Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pētījums par mazā un vidējā biznesa attīstības iespējām mazumtirdzniecības nozarē Uzbekistānā
Nosaukums angļu valodā Research on small and medium business development opportunities in the retail sector in Uzbekistan
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Inga Eriņa
Recenzents Zakia Siddiqui
Anotācija Bakalaura darba autors: Abduvakhobs Kudusovs Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docents, Mg.oec. Inga Erīna Diplomdarba tēma: Pētījums par mazā un vidējā biznesa attīstības iespējām mazumtirdzniecības sektorā Uzbekistānā. Kopsavilkumā aplūkoti rūpīgas pārdomas rezultāti par mazajiem un mazajiem uzņēmumiem (MVU) Uzbekistānas mazumtirdzniecības sektorā. Dažas no tajā reģistrētajām problēmām ir ierobežota piekļuve finansējumam, problēmas ar noteikumiem un intensīva konkurence no lielākiem veikaliem. Neraugoties uz šīm problēmām, pastāv iespēja iepirkties tiešsaistē, kas ietver reklāmu mazākās grupās un apvienošanos ar lielākiem veikaliem. Likumdevējiem tiek sniegti padomi par noteikumu pārkārtošanu un finansiālas palīdzības sniegšanu, mazumtirdzniecības uzņēmumu īpašniekiem par inovāciju izmantošanu un stratēģisku attiecību veidošanu, kā arī investoriem par to, kā piedāvāt pielāgojamas finansējuma izvēles un palīdzību. Lai Uzbekistānas mazumtirdzniecības nozare varētu atbalstīt mazos un vidējos uzņēmumus (MVU) un gūt panākumus ilgtermiņā, visiem iesaistītajiem ir jāstrādā kopā. Uztverot šos jautājumus nopietni un piedāvājot atbildes, var palīdzēt ekonomikai attīstīties, radīt profesijas un padarīt ikvienu laimīgāku. Bakalaura darbs sastāv no 59 lapām, 4 attēliem un 74 literatūras saraksta. Bakalaura darbs, Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura akadēmiskā studiju programma "Uzņēmējdarbība un vadība", 59lpp.
Atslēgas vārdi MVU, tirgus daļa, izaugsmes modeļi, valdības ierobežojumi, konkurences līmenis, mazumtirdzniecības nozare, tirgus segmentācija, uzturēšana, Uzbekistāna
Atslēgas vārdi angļu valodā SMEs, Market share, Growth patterns, Government restrictions, Level of competition, Retail branch, Market segmentation, Maintainability, Uzbekistan
Valoda eng
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2024 14:41:10