Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Viedās datortehnoloģijas |
Nosaukums |
Papildinātās realitātes izmantošana ekskursijās dalībnieku uzmanības līmeņa uzlabošanai |
Nosaukums angļu valodā |
Use of Augmented Reality in Excursions to Improve the Attention Level of Participants |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Katrina Boločko |
Recenzents |
Ingars Eriņš |
Anotācija |
Šajā darbā apskatīta tēma par interaktīvām ekskursijām un papildinātas realitātes izmantošanu kā papildinājumu ekskursijai. Šī darba mērķis ir izveidot lietojumprogrammu ar papildinātas realitātes elementiem, lai palielinātu dalībnieku uzmanības un iesaistes līmeni ekskursijas laikā. Darba ietvaros tika izpētīti dažādi tehnoloģiskie risinājumi un metodikas, kas piemērotas papildinātas realitātes ieviešanai ekskursijās. Tika izstrādāts prototips, un veikti eksperimenti ar mērķauditoriju, iekļaujot dažādu vecuma grupu pārstāvjus. Rezultāti liecina, ka šāda pieeja ievērojami uzlabo uzmanības līmeni un palielina interesi ekskursiju laikā dažādām vecuma grupām. Turklāt tika novērots, ka dalībnieki demonstrē augstāku iesaistes līmeni un lielāku apmierinātību ar ekskursiju pieredzi, kad tiek izmantoti papildinātās realitātes elementi.
Darba apjoms – 50 lappušu, 36 attēlu, 4 tabulu, 4 pielikumu un 52 izmantoto informācijas avotu skaits. |
Atslēgas vārdi |
ekskursijas, papildinātā realitāte, uzmanības līmenis |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
tours, augmented reality, attention level |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
28.05.2024 16:21:17 |