Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Virtuālajā realitātē balstīta apmācības risinājuma izstrāde un ieviešana ūdens nozarē |
Nosaukums angļu valodā |
Development and Implementation of a Virtual Reality-Based Training Solution for the Water Sector |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Arnis Lektauers |
Recenzents |
Artis Teilāns |
Anotācija |
Bakalaura darba “Virtuālajā realitātē balstīta apmācības risinājuma izstrāde un
ieviešana ūdens nozarē” ietvaros ir izpētītas virtuālās realitātes attīstības iespējas un
tendences ūdens nozares kontekstā, kā arī veikta salīdzinoša virtuālās realitātes
programmatūras izpēte. Darba mērķis ir izpētīt virtuālās realitātes (VR) attīstības un
pielietojuma tendences ūdens nozarē, kā arī izstrādāt eksperimentālu VR balstītu
apmācību programmatūras prototipu ūdens nozarē. Darba teorētiskā bāze sastāv no
virtuālās realitātes pamatprincipu, terminoloģijas, vēstures, aparatūras un
programmatūras apskata. Bakalaura darba praktiskajā daļā ir izstrādāta virtuālajā
realitātē balstīta apmācības risinājuma izstrādes un ieviešanas metodika, kā arī
izveidots eksperimentāls apmācību risinājuma prototips. Apmācību risinājuma
prototipā ir realizēta ūdens sūkņa montāža un demontāža, kas panākta nodrošinot
lietotājam iespēju mijiedarboties ar ūdens sūkņa 3D modeli.
Darbs satur 58 lapas, 44 attēlu, 3 tabulas un 64 literatūras avotus. |
Atslēgas vārdi |
Virtuālā realitāte, ūdens nozare, Unreal Engine, virtuālā vide, virtuālās realitātes izstrāde, 3D modeļi |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Virtual reality, water industry, Unreal Engine, virtual environment, virtual reality development, 3D models |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
28.05.2024 12:39:13 |