Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Spēlēs bāzētas mācību pieejas pielietošanas izpēte kiberdrošības un aizsardzības jomā |
Nosaukums angļu valodā |
Exploring the Use of Game-Based Learning Approach to Cybersecurity and Defence |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Jana Bikovska |
Recenzents |
Artis Teilāns |
Anotācija |
21.gadsimtā tehnoloģija attīstās strauji, kiberdrošības un aizsardzības joma
attīstās it īpaši strauji dēļ dadžiem uzbrukumiem un draudiem. Spēļu tehnoloģijas dod
iespēju speciālistiem, kas strādā kiberdrošības un aizsardzības jomā attīstīt savas
zināšanas un papildināt tās, šīs spēles sauc par nopietnajā spēlēm. Nopietno spēļu
izstrādē var izmantot dažādas tehnoloģijas, lai tās izstrādātu, pirms izstrādes sākuma
ir jāizvēlas pareizās tehnoloģijas pie konkrētās spēles. Pētījuma mērķis ir izpētīt, kā
spēlēs bāzētā mācību pieeja tiek lietota kiberdrošibas un aizsardzības jomā, kurš tika.
Darba mērķis ir izpildīts un var secināt, ka nopietno spēļu izstrāde neatšķirs ļoti no
izklaides spēļu izstrādes, nopietnām spēlēm atšķirības ir tās mērķis – apmācīt. |
Atslēgas vārdi |
Kiberdrošība, Aizsardzība, Nopietnās spēles |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Cybersecurity, Defense, Serious games |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
28.05.2024 09:58:52 |