Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Spēlēs bāzētas mācību pieejas pielietošanas izpēte kiberdrošības un aizsardzības jomā
Nosaukums angļu valodā Exploring the Use of Game-Based Learning Approach to Cybersecurity and Defence
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Jana Bikovska
Recenzents Artis Teilāns
Anotācija 21.gadsimtā tehnoloģija attīstās strauji, kiberdrošības un aizsardzības joma attīstās it īpaši strauji dēļ dadžiem uzbrukumiem un draudiem. Spēļu tehnoloģijas dod iespēju speciālistiem, kas strādā kiberdrošības un aizsardzības jomā attīstīt savas zināšanas un papildināt tās, šīs spēles sauc par nopietnajā spēlēm. Nopietno spēļu izstrādē var izmantot dažādas tehnoloģijas, lai tās izstrādātu, pirms izstrādes sākuma ir jāizvēlas pareizās tehnoloģijas pie konkrētās spēles. Pētījuma mērķis ir izpētīt, kā spēlēs bāzētā mācību pieeja tiek lietota kiberdrošibas un aizsardzības jomā, kurš tika. Darba mērķis ir izpildīts un var secināt, ka nopietno spēļu izstrāde neatšķirs ļoti no izklaides spēļu izstrādes, nopietnām spēlēm atšķirības ir tās mērķis – apmācīt.
Atslēgas vārdi Kiberdrošība, Aizsardzība, Nopietnās spēles
Atslēgas vārdi angļu valodā Cybersecurity, Defense, Serious games
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 28.05.2024 09:58:52