Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Visaptverošā kvalitātes vadība
Nosaukums Pēcpārdošanas procesa kvalitātes analīze un pilnveide automobiļu tirdzniecības un servisa pakalpojumu uzņēmumā
Nosaukums angļu valodā Analysis and improvement of the after-sales process quality at the car sales and service company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Gundars Kokins
Recenzents Arta Pīlēna-Dālberga
Anotācija Ozola, E. (2024). Pēcpārdošanas procesa kvalitātes analīze un pilnveide automobiļu tirdzniecības un servisa pakalpojumu uzņēmumā: Bakalaura darbs. Vadītājs Mg., Gundars Kokins RTU Inženierekonomikas un vadības fakultāte, bakalaura profesionālā studiju programma “Visaptverošā kvalitātes vadība”. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, teorētiskā, analītiskā, praktiskā daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 70 lpp., tajā iekļauti 17 attēli, 19 tabulas, 4 formulas. Izmantotās literatūras avotu sarakstā ietverti: 3 avoti latviešu valodā, 37 angļu valodā un 1 automobiļu tirdzniecības un servisa pakalpojumu uzņēmuma nepublicēts materiāls. Darbam pievienoti 10 pielikumi uz 17 lpp. Darba mērķis ir Veikt pēcpārdošanas procesa analīzi un izstrādāt pilnveides risinājumus, lai optimizētu pēcpārdošanas procesa kvalitāti, samazinot procesā pieļauto kļūdu skaitu, mazinātu zudumus un novērstu kvalitātes riskus. Teorētiskajā daļā tika aprakstīta literatūra par kvalitātes vadību auto industrijā, ar kvalitatīvās kontentanalīzes palīdzību identificēti būtiskākie kvalitātes vadības sistēmas ietekmes faktori. Pētīti tieši pēcpārdošanas procesi auto tirdzniecības uzņēmumos un atlasītas piemērotākās metodes pētījuma analītiskajai un praktiskajai daļai. Analītiskajā darba daļā tika pētīta automobiļu tirdzniecības un servisa pakalpojumu uzņēmuma kvalitātes vadības sistēmas novērtēšana, pēcpārdošanas procesu analīze, izmantojot teorētiskajā daļā aprakstītās metodes, un identificēti būtiskākie kvalitātes zudumi un to izmaksas. Pilnveides risinājumu daļā tika piedāvāti pilnveides risinājumi kvalitātes vadības sistēmas uzlabošanai, un pēcpārdošanas procesā identificēto zudumu mazināšanai, kā arī veikti aprēķini, kas pamato priekšlikumu ekonomisko ieguvumu. Pētījuma rezultātā identificētas kvalitātes vadības sistēmas nepilnības un ar tām saistītie riski, tiek piedāvāti pasākumi neatbilstību novēršanai un risku mazināšanai. Tika identificēti zudumi, kas rodas pēcpārdošanas procesā, un to mazināšanai izvirzīti priekšlikumi – jauno darbinieku apmācības uzlabošana un vizuālo materiālu izstrāde, kā arī jaunu mobilo rīku ieviešana, un kvalitātes kontroles kārtības izstrādāšana.
Atslēgas vārdi Kvalitāte, kvalitātes vadības sistēma, pēcpārdošanas process
Atslēgas vārdi angļu valodā Quality, quality management system, after-sales process
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 27.05.2024 21:10:59