Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mobilo aplikāciju ietekmes novērtējums klientu pieredzes uzlabošanā banku sektorā Indijā.
Nosaukums angļu valodā Assessment of the Impact of Mobile Applications in Enhancing Customer Experience in the Banking Sector in India.
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Irēna Vaivode
Recenzents Inga Jēkabsone
Anotācija Maģistra darba autores: Kaihamalayil Tomy Shinto Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Docent, Ph.D. Irēna Vaivode Maģistra darba temats: Mobilo aplikāciju ietekmes novērtējums klientu pieredzes uzlabošanā banku sektorā Indijā Maģistra darbs rakstīts: Dokuments ir angļu valodā un ietver šādas sadaļas: ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Tā 98 lappusēs ir 38 attēli, 22 tabulas un viena formula. Kopējais bibliogrāfijā un avotu sarakstā citēto angļu valodas avotu skaits sastāda 77. Darbā ir 6 lappuses ar pielikumiem. Maģistra darba galvenie rezultāti: Maģistra darbā tiek pētīta mobilo banku lietojumprogrammu ietekme uz klientu pieredzi Indijas banku sektorā. Veicot zinātniskās literatūras analīzi, identificētā faktoru ietekme ir iedalīta divās kategorijās: ar lietojumprogrammām saistīti faktori (lietošanas vienkāršība, drošība un datu drošība, kā arī mākslīgā intelekta un tērzēšanas robotu integrācija) un ar klientiem saistīti faktori (izmantotās mobilās ierīces veids, klienta attieksme, vērtējumi un atsauksmes, kā arī klientu atpazīstamība). Tiešsaistes aptaujas anketa tika izstrādāta, izmantojot Google veidlapas, un tika savāktas 183 atbildes, izmantojot Snowball Sampling metodi. Daudzpakāpju lineārās regresijas analīze tika izmantota, pielietojot SPSS 28 programmatūru. Rezultāti parādīja, ka neatkarīgajiem faktoriem bija ievērojama un labvēlīga ietekme uz atkarīgo mainīgo, kas ir klientu pieredzes uzlabošana Indijas banku nozarē. Pētījums parāda tiešu saistību starp lietošanas ērtumu, mobilo ierīču kvalitāti, patērētāju attieksmi un klientu pieredzes uzlabošanu Indijas banku nozarē. Tomēr bažas par drošību, datu aizsardzību un vērtējumiem un atsauksmēm negatīvi ietekmē patērētāju pieredzi. Autors piedāvā stratēģisku pieeju klientu pieredzes uzlabošanai Indijas banku nozarē, izmantojot mobilās bankas lietotnes, kuras var efektīvi izmantot finanšu institūcijas. Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Shinto, K.T., Vaivode, L. (2024). Mobilo lietojumprogrammu ietekmes novērtējums klientu pieredzes uzlabošanā banku sektorā Indijā. Maģistra darbs. Rīga: RTU, Biznesa inženierzinātņu un vadības institūts, Studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 98 lpp.
Atslēgas vārdi datu drošība, Snowball Sampling metodi,mobilo banku, Daudzpakāpju lineārās regresijas analīze
Atslēgas vārdi angļu valodā data safety,Snowball Sampling method, Mobile banking, Multiple Linear regression analysis
Valoda eng
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 27.05.2024 19:19:24