Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
„Koka tiltu konstrukciju ilgizturības nodrošināšanas metodes” („Tilta pār Lobes upi būvprojekts”) |
Nosaukums angļu valodā |
„Methods Providing Timber Bridge Structures Durability ” („Construction Project of the Bridge over the River Lobe”) |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Prof. A.Paeglītis |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba Koka tiltu konstrukciju ilgizturības nodrošināšanas metodes mērķis ir izpētīt kā iespējams pagarināt koka tiltu konstrukciju kalpošanas laiku.
Lai nodrošinātu koka tiltu ilgmūžību, visplašāk izmanto ķīmisko koksnes aizsardzību kombinācijā ar konstruktīvo aizsardzību, kā arī koksnes virsmas apstrādi ar pārklājumiem. Sīkāk apskatīju tieši ķīmisko koksnes aizsardzību.
Lai pārbaudītu impregnēšanas tehnoloģijas efektivitāti izpētīju 2 koka gājēju tiltus, kas tiek ekspluatēti jau gandrīz 10 gadus. Tiltiem veicu vizuālu apskati, lai secinātu kādā stāvoklī ir tiltu konstrukcija.
Inženierprojektā Tilta pār Lobes upi būvprojekts ir izstrādāts būvprojekts tiltam pār Lobi autoceļa V996 Ogre Viskāļi 29. km. Rekonstrukcijas projektā paredzēta tilta laiduma konstrukcijas un balstu nojaukšana, jauna vienlaiduma līmētu dēļu siju tilta izbūve, jaunu krasta balstu izbūve, krasta konusu nostiprināšana, pārejas plātņu izbūve un jaunu kāpņu izbūve uzbērumā abos tilta galos. Jaunā tilta garums 17,4 m, brauktuves platums 8,0 m.
Projekts izstrādāts saskaņā ar Latvijas un Eiropas būvnormatīviem un tehnisko noteikumu prasībām. Tilta projekts sastādīts uz slodzēm LVS ENV 1991-3, =0,8.
Būvprojekts izstrādāts, izvēloties izdevīgāko no trīs variantiem.
Darba apjoms 129 lapas, 35 attēli, 6 tabulas, 26 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
Bakalaura darbs (ar inženierprojektu) |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Bachelor work (with engineer project) |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.01.2012 19:41:01 |