Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Digitālās humanitārās zinātnes |
Nosaukums |
Neaizvietojamo tokenu (NFT) mehānisma analīze un to integrēšana lojalitātes programmās |
Nosaukums angļu valodā |
Non-Fungible Tokens (NFTs) Apparatus Analysis and Implementation in Loyalty Programs |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Linda Saulīte |
Recenzents |
Ingars Eriņš |
Anotācija |
Maģistra darba “Neaizvietojamie tokeni (NFT): mehānisma analīze un integrēšana lojalitātes programmās” mērķis ir izpētīt NFT tehnoloģijas mehānisma principus, kas ietekmē to pievilcību. Ņemot vērā tehnoloģijas briedumu un līdz ar to praktiskākus tehnoloģijas pielietojuma projektus, piemēram, integrēšanu lojalitātes mārketingā, zīmoliem ir svarīgi saprast patērētaju aktuālo uztveri par NFT, ņemot vērā, ka sākotnējā ažiotāža ap tehnoloģiju ir strauji samazinājusies, kā arī identificēt ietekmējošos faktorus. Lai sasniegtu norādīto mērķi, ir veikta Reddit diskusiju par NFT digitālā diskursa analīze.
Pētījuma galvenai rezultāti norāda uz joprojām pastāvošu vilšanās sajūtu. Daudzi projekti, kas tika uzsākti NFT popularitātes virsotnē, izrādījās ne tik unikāli, kā tika pasniegti, negatīvi ietekmējot NFT tehnoloģijas reputāciju un sabiedrības attieksmi pret tiem kopumā. NFT pikseļu mākslas formāta veidā, balstīti uz blokķēdes tehnoloģijas, nodrošinot tikai neizdzēšamu īpašumtiesību ierakstu, vairs neinteresē vidusmēra patērētāju. Tā kā sākotnēja interese ir pagājusi, uzņēmumi un patērētāji meklē NFT, kas nodrošina praktiska pielietojumu iespējas un lietderību.
Maģistra darbs ir uzrakstīts angļu valodā un sastāv no 91 lappuses (28 434 vārdiem), kas sastāv no ievada, trīs galvenajās sadaļām ar vairākām apakšnodaļām katrā, rezultātiem un secinājumiem. Tajā ir 30 figūras un 2 tabulas, un tas ir papildināts ar 10 pielikumiem. Atsauču sarakstā ir 83 avoti. |
Atslēgas vārdi |
blokķēde, NFT, lojalitātes mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
blockchain, NFT, loyalty marketing |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
27.05.2024 10:52:55 |