Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Būvniecība |
Nosaukums |
"Vieglās kravnesības transporta darbnīcas izbūve" |
Nosaukums angļu valodā |
"Light duty transport workshop building" |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
U.Lencis |
Recenzents |
B.Gaujēna |
Anotācija |
Diplomdarba uzdevums ir izstrādāt inženierprojektu un pētniecisko daļu. Par inženierprojekta tēmu tika izvēlēta vieglās kravnesības transporta darbnīcas būvniecība. Jaunbūves atrašanās vieta Preiļu pagasts, Preiļu novads. Autoservisam ir viens stāvs, kura platība ir . Objektu ir paredzēts uzcelt 89 darba dienās.
Inženierprojekts sastāv no sekojošām daļām: arhitektūra, sanitāri tehnisko iekārtu principiālie risinājumi, konstrukciju ekonomiskais salīdzinājums, konstrukciju aprēķins un dimensionēšana, būvdarbu organizācija un tehnoloģija; objekta ekonomiskais pamatojums aprēķinātas būvdarbu un būvmateriālu izmaksas, darba aizsardzība, drošības tehnika un vides aizsardzība. Inženierprojekta galvenais mērķis ir izstrādāt tehniski pareizu un ekonomiski pamatotu inženierprojekta risinājumu, ņemot vērā esošos apstākļus.
Kā bakalaura pētījuma daļu izvēlējos Hidroizolācijas materiālu Penetron ūdensnecaurlaidības īpašību salīdzinājums betonam. Darba mērķis ir eksperimentāli noteikt ūdensnecaurlaidības kvalitātes rādītājus osmozes tipa hidroizolācijas materiālam, ko ASV ražo mātes uzņēmums un Krievijā savukārt meitas uzņēmums.
Eksperimentāli iegūtie dati dot iespēju pārbaudīt, vai Penetron meitas uzņēmums Krievijā ražo osmozes tipa hidroizolācijas materiālu ar tikpat augstiem ūdensnecaurlaidības kvalitātes rādītājiem kā Penetron mātes uzņēmums ASV.
Lapu skaits 139
Attēlu skaits 37
Tabulu skaits 10
Rasējumu skaits 10 |
Atslēgas vārdi |
Vieglās kravnesības transporta darbnīcas būvniecība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Light duty transport workshop building |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.01.2012 16:32:14 |