Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Digitālā mārketinga pilnveides projekts uzņēmuma organizētajiem pasākumiem
Nosaukums angļu valodā Project on digital marketing improvement for organised events in a company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Inese Vētra
Anotācija Noslēguma darba autors: Karīna Azace Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., docente Rita Greitāne Noslēguma darba temats: Digitālā mārketinga pilnveides projekts uzņēmuma organizētajiem pasākumiem Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 74 lpp., tajā iekļauti 17 attēli, 17 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 18 avoti latviešu un 25 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt SIA “RA Events” organizēto pasākumu pilnveides projektu. Analītiskajā daļā tika analizēts pats uzņēmums, tā darbības rādītāji, pielietotais mārketings, mērķauditorija un cita svarīga informācija par uzņēmumu, no kuras tika izvirzīta problēma - samērā vājš digitālā mārketinga sniegums īpaši sociālo tīklu mārketingā. Teorētiskajā daļā tika pētīti viedokļi par patērētāju uzvedību digitālajā vidē, tika apkopoti digitālā mārketinga veidi, to efektivitāte, priekšrocības un trūkumi, kā arī tika pētīta citu uzņēmumu veiksmīga digitālā mārketinga pilnveide un sociālajos tīklos pieejamā digitālā mārketinga dažādība, lai varētu izvirzīt uz faktiem balstītus digitālā mārketinga ieteikumus uzņēmuma nākotnē organizētajiem pasākumiem. Projekta aprēķinu daļā tika salīdzinātas dažādu uzņēmumā jau aizvadītu pasākumu mārketinga budžeta procentuālā sadalījuma tāmes un patiesais gūtais labums no iepriekš realizētajām digitālā mārketinga aktivitātēm, uz ko balstoties tika izvirzīti priekšlikumi turpmāk izmantojamām digitālā mārketinga aktivitātēm nākotnē organizējamiem pasākumiem. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Azace, K., Greitāne, R. (2024). Digitālā mārketinga pilnveides projekts uzņēmuma organizētajiem pasākumiem. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 72 lpp.
Atslēgas vārdi Digitālais mārketings, sociālie tīkli, SIA “RA Events”, rallijs, rallijkross.
Atslēgas vārdi angļu valodā Digital marketing, social networks, SIA "RA Events", rally, rallycross.
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 24.05.2024 16:19:08