Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Patērētāju uztveres ietekmes novērtējums uz nebanku patēriņa kredītu zīmolu pozicionēšanas stratēģiju
Nosaukums angļu valodā Evaluation of the Impact of Consumer Perception on the Positioning Strategy of Non-bank Consumer Credit Brands
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Linda Saulīte
Recenzents Ilze Jankovska
Anotācija Noslēguma darba autors: Ēriks Kristsons Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Ph. D., docente Linda Saulīte Noslēguma darba temats: Patērētāju uztveres ietekmes novērtējums uz Latvijas nebanku patēriņa kredītu zīmolu pozicionēšanas stratēģiju Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 111 lpp., tajā iekļauti 18 attēli, 4 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 9 avoti latviešu un 56 angļu valodā. Darbam pievienoti 6 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Pētījumā tiek atklāts, ka patērētāju uztvere ir nozīmīga attiecībā pret nebanku patēriņa kredītu zīmolu pozicionēšanas stratēģiju. Lielā mērā patērētāju zīmolu izvēles izskaidro zīmolu atpazīstamība, taču būtiski ietekmējošie mainīgie ir arī svarīgāko produktam piederošo faktoru iekļaušana to pozicionēšanā, norādot uz tās atbilstību patērētāju vēlmēm. Novērota arī liela un būtiska atšķirība starp patērētāju vajadzībām un to, ko zīmoli faktiski piedāvā un sludina, tādējādi radot vietu nozīmīgiem uzlabojumiem zīmolu pozicionēšanā. Tāpat tika izpētītas arī nozīmīgākās atšķirības starp dažādiem kredīta veidiem. Pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, tika izstrādātas vadlīnijas nebanku patēriņa kredītu zīmolu pozicionēšanas stratēģijai. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Kristsons Ē. (2024) Patērētāju uztveres ietekmes novērtējums uz Latvijas nebanku patēriņa kredītu zīmolu pozicionešanas stratēģiju. Maģistra darbs/ Ē. Kristsons, L. Saulīte.- Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 111 lpp.
Atslēgas vārdi Nebanku patēriņa kredīti, patērētāju uztvere, patērētāju asociācijas, patērētāju uztveres ietekme, zīmola pozicionēšana, pozicionēšanas stratēģija
Atslēgas vārdi angļu valodā Non-bank consumer loans, payday loans, consumer perception, consumer associations, influence of consumer perception, brand positioning, positioning strategy
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 24.05.2024 13:24:43