Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Patērētāju pirkšanas lēmumu pieņemšanas modelis kosmētikas nozares uzņēmumos Latvijā
Nosaukums angļu valodā Consumer Purchasing Decision-making Model in Cosmetics Industry Companies in Latvia
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Linda Saulīte
Recenzents Ilze Jankovska
Anotācija Noslēguma darba autore: Loreta Vasiļevska Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Ph. D., docente Linda Saulīte Noslēguma darba temats: Patērētāju pirkšanas lēmumu pieņemšanas modelis kosmētikas nozares uzņēmumos Latvijā Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 96 lpp., tajā iekļauti 27 attēli, 6 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 15 avoti latviešu un 34 angļu valodā. Darbam pievienoti 4 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Šajā pētījumā tiek atklāts, ka digitālie mediju kanāli ievērojami spēcīgāk ietekmē Latvijas patērētāju pirkuma lēmumus kosmētikas nozarē, salīdzinot ar tradicionālajiem medijiem. Pētījumā konstatēts, ka interneta reklāmas ir efektīvākas, lai piesaistītu un pārliecinātu potenciālos pircējus. Lai gan patērētāji izrāda lielāku uzticību tradicionālajiem medijiem, viņu pirkuma lēmumus biežāk veicina digitālo mediju ekspozīcija. Šie rezultāti liecina, ka kosmētikas uzņēmumiem būtu jārealizē kombinētas mārketinga stratēģijas ar uzsvaru uz digitālajiem kanāliem, lai maksimizētu savu ietekmi un sasniedzamību Latvijas tirgū. Pamatojoties stratēģiskajiem atklājumiem, tika izstrādāts ietvars reklāmas kampaņas stratēģijas izveidei kosmētikas uzņēmumiem Latvijā. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Vasiļevska L. (2024) Patērētāju pirkšanas lēmumu pieņemšanas modelis kosmētikas nozares uzņēmumos Latvijā Maģistra darbs/ L. Vasiļevska, L. Saulīte.- Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 96 lpp.
Atslēgas vārdi Tradicionālie mediji, digitālie mediji, reklāmas kanālu efektivitāte, mediju uzticamība.
Atslēgas vārdi angļu valodā Traditional media, digital media, advertising channel effectiveness, media trust,
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 22.05.2024 21:29:18