Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Patērētāju pirkšanas lēmumu pieņemšanas modelis kosmētikas nozares uzņēmumos Latvijā |
Nosaukums angļu valodā |
Consumer Purchasing Decision-making Model in Cosmetics Industry Companies in Latvia |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Linda Saulīte |
Recenzents |
Ilze Jankovska |
Anotācija |
Noslēguma darba autore: Loreta Vasiļevska
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Ph. D., docente Linda Saulīte
Noslēguma darba temats: Patērētāju pirkšanas lēmumu pieņemšanas modelis kosmētikas
nozares uzņēmumos Latvijā
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 96 lpp., tajā iekļauti 27 attēli, 6 tabulas. Izmantotās literatūras un
avotu sarakstā ietverti 15 avoti latviešu un 34 angļu valodā. Darbam pievienoti 4 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Šajā pētījumā tiek atklāts, ka digitālie mediju kanāli
ievērojami spēcīgāk ietekmē Latvijas patērētāju pirkuma lēmumus kosmētikas nozarē,
salīdzinot ar tradicionālajiem medijiem. Pētījumā konstatēts, ka interneta reklāmas ir
efektīvākas, lai piesaistītu un pārliecinātu potenciālos pircējus. Lai gan patērētāji izrāda lielāku
uzticību tradicionālajiem medijiem, viņu pirkuma lēmumus biežāk veicina digitālo mediju
ekspozīcija. Šie rezultāti liecina, ka kosmētikas uzņēmumiem būtu jārealizē kombinētas
mārketinga stratēģijas ar uzsvaru uz digitālajiem kanāliem, lai maksimizētu savu ietekmi un
sasniedzamību Latvijas tirgū. Pamatojoties stratēģiskajiem atklājumiem, tika izstrādāts ietvars
reklāmas kampaņas stratēģijas izveidei kosmētikas uzņēmumiem Latvijā.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Vasiļevska L. (2024) Patērētāju pirkšanas
lēmumu pieņemšanas modelis kosmētikas nozares uzņēmumos Latvijā Maģistra darbs/ L.
Vasiļevska, L. Saulīte.- Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma
“Uzņēmējdarbība un vadīšana” 96 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Tradicionālie mediji, digitālie mediji, reklāmas kanālu efektivitāte, mediju uzticamība. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Traditional media, digital media, advertising channel effectiveness, media trust, |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
22.05.2024 21:29:18 |