Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Aviācijas transports |
Nosaukums |
Transoniskā kompresora lāpstiņas dizaina optimizācija uzlabotai aerodinamiskajai veiktspējai |
Nosaukums angļu valodā |
Design optimization of transonic compressor blade for enhanced aerodynamic performance |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Ali Arshad |
Recenzents |
Pavithra Nagaraj |
Anotācija |
Diplomdarba tēma: Transonic kompresora lāpstiņas dizaina optimizācija uzlabotai aerodinamiskajai veiktspējai.
Šis darbs ir vērsts uz pirmā posma kompresora rotora uzlabošanu un optimizāciju, lai panāktu uzlabotu efektivitāti. Lai to izdarītu, NASA Rotor 67 tiks pētīts un tā eksperimentālās vērtības tiks apstiprinātas, izmantojot CFX simulācijas. Tie paši šī rotora izmēri tiks izmantoti, lai ražotu 5 citus rotorus, izmantojot CFTurbo un NACA65 sērijas gaisa spārnus. Tiks izvēlēts un tālāk optimizēts vislabākās veiktspējas rotors, lai iegūtu uzlabotu veiktspēju, optimizējot slīpuma un izliekuma leņķus. Galīgos rezultātos no NACA006 aerodinamiskā spārna izgatavotais rotors šķita vislabākais, kad pabīdes leņķis pie rumbas bija 88,86 grādi un 34,33 grādi pie apvalka un izliekuma leņķis pie rumbas bija 58,26 grādi un apvalks 3,34 grādi un visi rezultāti tika attēloti attiecībā pret NASA Rotor 67 vērtībām. Tas parādīja, ka tā veiktspēja dažos reģionos bija gandrīz tikpat laba vai pat labāka nekā Rotor 67, un rezultātu sadaļās var redzēt visas veiktspējas diagrammas un salīdzināt arī ar Rotor 67. |
Atslēgas vārdi |
vēja turbīna, jauda, CFD, efektivitāte, lāpstiņa, ātrums |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
compressor, rotor, CFD, efficiency, blade, velocity |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.05.2024 23:16:14 |