Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
“RTU Karjeras dienas” komunikācijas pilnveidošanas projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project on improvement of communication for “RTU Career day” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Laine Kučinska |
Anotācija |
Bakalaura darba autore: Laura Liepiņa
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr. oec. Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: “RTU Karjeras dienas” komunikācijas pilnveidošanas projekts
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā. Tā sastāvā ir trīs daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 81 lpp., tajā iekļauti 19 attēli un 20 tabulas. Izmantotās literatūras
un avotu sarakstā iekļauti 19 avoti latviešu valodā un 40 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti
3 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: darba rezultātā izanalizēts esošais “Karjeras dienas”
mārketinga plāns un īstenotās aktivitātes, apzinātas nepilnības tajā un neefektīvie mārketinga
pasākumi. Rezultātā ir identificēti galvenie mārketinga komunikācijas kanāli, kas piemēroti
Z paaudzes aizsniegšanai un uzrunāšanai. Balstoties uz zinātniskajā literatūrā pieejamo
informāciju, tā ir komunikācijas īstenošana ar sociālo tīklu un partnermārketinga starpniecību,
savukārt anketēšanā iegūtajos rezultātos atklājas, ka mērķauditorija izvēlas informāciju saņemt ar
e-pastu starpniecību, tai jābūt viegli atrodamai, strukturētai un brīvi pieejamai “Karjeras dienas”
mājaslapā. Rezultātā ir izstrādāts pilnveidots “Karjeras dienas” mārketinga komunikācijas plāns,
kā arī sniegti priekšlikumi un uzlabojumi nepilnīgajiem mārketinga instrumenti.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Liepiņa, L., Andersone, I. (2024).
“RTU Karjeras dienas” komunikācijas pilnveidošanas projekts. Bakalaura darbs. Rīga: RTU,
IEVF, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 81 lpp. |
Atslēgas vārdi |
komunikācija, Z paaudze, mārketings, komunikācijas kanāli |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
communication, generation Z, marketing communication channels |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.05.2024 23:44:47 |