Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums “RTU Karjeras dienas” komunikācijas pilnveidošanas projekts
Nosaukums angļu valodā Project on improvement of communication for “RTU Career day”
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Laine Kučinska
Anotācija Bakalaura darba autore: Laura Liepiņa Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr. oec. Ieva Andersone Bakalaura darba temats: “RTU Karjeras dienas” komunikācijas pilnveidošanas projekts Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā. Tā sastāvā ir trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 81 lpp., tajā iekļauti 19 attēli un 20 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 19 avoti latviešu valodā un 40 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: darba rezultātā izanalizēts esošais “Karjeras dienas” mārketinga plāns un īstenotās aktivitātes, apzinātas nepilnības tajā un neefektīvie mārketinga pasākumi. Rezultātā ir identificēti galvenie mārketinga komunikācijas kanāli, kas piemēroti Z paaudzes aizsniegšanai un uzrunāšanai. Balstoties uz zinātniskajā literatūrā pieejamo informāciju, tā ir komunikācijas īstenošana ar sociālo tīklu un partnermārketinga starpniecību, savukārt anketēšanā iegūtajos rezultātos atklājas, ka mērķauditorija izvēlas informāciju saņemt ar e-pastu starpniecību, tai jābūt viegli atrodamai, strukturētai un brīvi pieejamai “Karjeras dienas” mājaslapā. Rezultātā ir izstrādāts pilnveidots “Karjeras dienas” mārketinga komunikācijas plāns, kā arī sniegti priekšlikumi un uzlabojumi nepilnīgajiem mārketinga instrumenti. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Liepiņa, L., Andersone, I. (2024). “RTU Karjeras dienas” komunikācijas pilnveidošanas projekts. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, IEVF, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 81 lpp.
Atslēgas vārdi komunikācija, Z paaudze, mārketings, komunikācijas kanāli
Atslēgas vārdi angļu valodā communication, generation Z, marketing communication channels
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 16.05.2024 23:44:47