Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Starptautisko ekonomisko sakaru vadīšana |
Nosaukums |
Reversās loģistikas procesa modelis aviācijas jomā |
Nosaukums angļu valodā |
Reverse Logistics Process Model in the Aviation Industry |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Agnese Batenko |
Recenzents |
Māris Gailis |
Anotācija |
Maģistra darba autore Merrin Jojo izstrādāja darbu par tēmu “Reversās loģistikas procesa modelis aviācijas jomā”.
Maģistra darba mērķis ir pētīt un analizēt aktuālo reversās loģistikas procesu Latvijas aviācijas jomā, lai izstrādātu jaunu efektīvu un izmaksu ziņā izdevīgu reversās loģistikas procesa modeli.
Darba pirmajā daļā ir apskatīti reversās loģistikas teorētiskie aspekti, tās vēsturiskā attīstība, ieguvumi un izaicinājumi, kā arī pielietojums aviācijas jomā. Darba otrajā daļā tika izvērtētas aviācijas jomas attīstības tendences, un aviācijas jomu un reverso loģistiku regulējošā likumdošana. Tika veiktas ekspertu intervijas, lai identificētu aviācijas jomā strādājošo uzņēmumu reversās loģistikas izaicinājumus un SVID analīze, lai analizētu reversās loģistikas stiprās, vājās puses, iespējas un draudus Latvijas aviokompānijās.
Pēdējā daļā autore izstrādāja procesa modeli, lai palielinātu reversās loģistikas procesa efektivitāti un precizitāti, ieviešot rentablas tehnoloģijas. Procesa modelis tika izstrādāts, pamatojoties uz esošajiem izaicinājumiem, kas tika identificēti ekspertu interviju un SVID analīzes laikā. Tika aprakstīti finanšu aprēķini, tajā skaitā procesa modeļa ieviešanas izmaksas un tā izmaksu un ieguvumu salīdzinājums.
Maģistra darbs sastāv no 3 daļām, tā apjoms ir 89 lappuses. Tas ietver 15 attēlus, 17 tabulas, un 8 pielikumus uz 20 lapām, un 93 izmantotās literatūras un avotu vienības. |
Atslēgas vārdi |
Reversās loģistikas, aviācijas jomā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Reverse Logistics, Aviation Industry |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.05.2024 08:55:27 |