Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Bezmaksas piegādes ietekme uz ieņēmumiem, konversijas rādītājiem un klientu iesaisti tiešsaistes mazumtirdzniecībā |
Nosaukums angļu valodā |
Free Shipping Effect on Revenue, Conversion Rate, and Engagement in Online Retail |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Ronalds Cinks |
Recenzents |
Andrejs Jakobsons |
Anotācija |
Pētījums par bezmaksas piegādes ietekmi uz ieņēmumiem, klientu iesaistīšanu un konversijas rādītājiem interneta mazumtirdzniecībā ietver plašu analīzi par to, kā veicināšanas bezmaksas piegāde ietekmē tiešsaistes patērētāju uzvedību un svarīgus veiktspējas rādītājus. Šajā darbā tiek pētīta klientu iesaistes, ieņēmumu un interneta mazumtirdzniecības modeļu, kas piedāvā bezmaksas piegādi, savstarpējā saistība.
Teorētiskā izpēte balstās uz Plānotās uzvedības teoriju, kas nodrošina izpratni par klientu mijiedarbību ar bezmaksas piegādes piedāvājumiem. Ajzena (1991) teorija norāda, ka indivīda nodomi, kas ietekmē viņu uzvedību, ir atkarīgi no viņu uzvedības tendencēm, subjektīvajiem standartiem un uztvertās uzvedības kontroles. Pēc šīs teorijas, klientu uztvertie bezmaksas piegādes ieguvumi un to pieejamības vieglums ietekmē viņu lēmumu veikt pirkumus no tiešsaistes veikaliem, kas piedāvā bezmaksas piegādi. Šī teorētiskā struktūra uzsver nepieciešamību saskaņot mārketinga paņēmienus ar klientu normatīvajām un attieksmes gaidām.
Pētot Plānotās uzvedības teoriju, tiek analizēts Gaidījumu apstiprināšanas modelis. Lai arī pētījumā tieši netiek novērtēti dalībnieku sākotnējie gaidījumi, modelis norāda, ka sekojoša uzvedība un apmierinātība var tikt ietekmēta, salīdzinot iepriekšējās gaidas ar reālo pieredzi. Pētījuma secinājumi tiks vērtēti, izmantojot šo konceptu. Bez maksas piegādes kontekstā šis modelis parāda, ka klientu apmierinātība tiek sasniegta, kad pakalpojums atbilst gaidītajai finansiālajai ietaupījumam un iegādes procesa ērtībai. Apstiprinot šīs priekšrocības, klientu nodoms izmantot bezmaksas piegādi tiek stiprināts, uzsverot uztvertās vērtības un pakalpojumu kvalitātes nozīmi ilgtermiņa klientu attiecību veidošanā.
Konkurētspējas priekšrocību ietvaros tiek detalizēti analizēta bezmaksas piegāde kā stratēģisks instruments, lai izceltos e-komercijas sektorā. Piedāvājot bezmaksas piegādi, mazumtirgotāji var uzlabot savu vērtības piedāvājumu un veicināt zīmola lojalitāti. Tas īpaši piesaistīs izmaksu ziņā apzinīgus patērētājus.
Tomēr bezmaksas piegāde nesniedz tikai praktiskas priekšrocības, bet arī potenciālas problēmas. Iespējamās sekas peļņas robežām un operacionālās grūtības ir starp tām. Pētījums atzīst, ka mazumtirgotājiem jāatrod līdzsvars, kas maksimāli izmanto bezmaksas piegādes potenciālos ieguvumus, vienlaikus nodrošinot finansiālo ilgtspēju. Tas parāda, cik svarīgi ir rūpīgi plānot uzņēmējdarbības operācijas, lai nodrošinātu, ka bezmaksas piegādes piedāvājums pozitīvi ietekmē uzņēmuma finanšu rezultātus.
Šajā pētījumā tiek izpētīta bezmaksas piegādes ietekme uz svarīgākajiem veiktspējas rādītājiem, izmantojot teorētisko ietvaru un kvantitatīvos datus, kas iegūti, analizējot darījumu datus no Etsy.com sarakstiem. Pētījuma atklājumi piedāvā ne tikai vērtīgas atziņas, bet arī uzsvērt izaicinājumu precīzi novērtēt bezmaksas piegādes ietekmi uz veiktspējas rādītājiem un patērētāju pieredzi. Šī 41 lappušu maģistra darba sniedz stratēģisko, psiholoģisko un ekonomisko aspektu novērtējumu par bezmaksas piegādi tiešsaistes iepirkšanās vidē, kas papildināts ar rūpīgiem pielikumiem un balstīts uz 51 zinātniskajiem un industriālajiem avotiem. |
Atslēgas vārdi |
bezmaksas piegāde, patērētāju uzvedība, e-komercija, ieņēmumu veicināšana, klientu iesaiste, Plānotās uzvedības teorija, Gaidījumu apstiprinājuma modelis, konkurētspējas priekšrocības, tiešsaistes mazumtirdzniecības ilgtspēja, mārketinga stratēģija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Free Shipping, Consumer Behavior, E-commerce, Revenue Enhancement, Customer Engagement, Theory of Planned Behavior, Expectation-Confirmation Model, Competitive Advantage, Online Retail Sustainability, Marketing Strategy |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.04.2024 03:18:20 |