Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums E-marketinga sistēmu ieviešana farmācijas uzņēmumā SA Latvija
Nosaukums angļu valodā Implementation of E-marketing Tools in Pharmaceutical Company SA Latvia
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs M.Ozoliņš
Recenzents I.Eglīte
Anotācija Šī darba pamatmērķis ir izvērtēt dažādu e-mārketinga sistēmurīku ieviešanas iespējas, pamatotību un ieteikt vispiemērotāko risinājumu Latvijas farmācijas uzņēmuma SA Latvija e-mārketinga sistēmai. Ieteiktajam risinājumam jābūt izmaksu efektīvam īstermiņā, kā arī jāparedz integrācijas iespējas tālākā nākotnē, mainoties kompānijas politikai attiecībā uz informācijas tehnoloģiju pielietojumu. Veicot ārējo un iekšējo biznesa vidi ietekmējošo faktoru analīzi, darbā tiek identificēti galvenie cēloņi, kas tieši un netieši ietekmē uzņēmuma darbības rādītājus. Par vienu no svarīgākajiem aspektiem tika atzīta nepieciešamība samazināt pārdošanas izmaksas (cost of sales) un veicināt jaunu informatīvu pakalpojumu pieejamību uzņēmuma klientiem. Balstoties uz veikto analīzi un izvirzītajiem priekšnosacījumiem e-mārketinga sistēmas izvēlē, kā optimālākais risinājums tiek piedāvāts SA Latvija piederošas interaktīvas web lapas veidošana (izskatot iespēju to veidot uz esošās www.sanofi.lv bāzes to attiecīgi pārveidojot), kas varētu nodrošināt papildus funkcionalitāti kompānijas klientiem: e-vizītes, blakusparādību ziņošanu, paraugu pieprasīšanu, izglītojoša satura materiālus, pārstāvju vizīšu plānošanu utt. Darbs ir uzrakstīts angļu valodā izmantojot primārās (ārstu aptauja) un sekundārās pētniecības metodes; galvenie informācijas avoti ir pieejamā zinātniskā literatūra un publikācijas saistībā ar darba tēmu. Darbam ir pielikums, kurā apkopoti 11 attēli un 3 tabulas. Darba tekstā ir ievietotas trīs tabulas, kas palīdz apkopot un sistematizēt izklāstītos faktus.
Atslēgas vārdi farmācija, e-marketings, digitālais marketings
Atslēgas vārdi angļu valodā e-marketing, pharmaceutical industry; digital marketing
Valoda eng
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 16.01.2012 13:42:22