Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ģeomātika |
Nosaukums |
"Ģeodēziskais tīkls dzelzceļa sliežu kontrolei" |
Nosaukums angļu valodā |
"Gedetic network for railway control" |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
M.Kaļinka |
Recenzents |
J.Klīve |
Anotācija |
Maģistra darbs "Ģeodēziskais tīkls dzelzceļa sliežu kontrolei" ir ieskats pašreizējā VAS "Latvijas dzelzceļš" koncerna darbības sfērā, nākotnes plānos un projektos, kas veicinās Latvijas un Eiropas valstu integrēšanos sliežu ceļa nozarē. Latvijai ir dota iespēja pieņemt "izaicinošu" piedāvājumu par labu starptautiskam projektam Rail Baltica. Ir nepieciešams ieguldīt lielu darbu projekta ekonomiskā pamatojuma izveidošanai, tehniskiem risinājumiem un ceļa ekspluatēšanai. Inženierdarbā tika pētīts Latvijas valsts ģeodēzisko tīklu pārklājums attiecībā pret projektējamo Rail Baltica sliežu ceļu, kā rezultātā sliežu ceļu posmā Trepe Līvāni un Slampe Līvbērze tika izveidots provizorisks vietējais ģeodēziskais tīkls, kas apmierina pašreizējās dzelzceļa tehniskās prasības. Apzinoties zemāka ātruma (līdz 120kmh) sliežu ceļu prasības un ģeometriskās īpatnības, izvēloties optimālākās ģeodēziskās uzmērīšanas metodes precizitātes sasniegšanai sliežu ceļa mezglu punktos, vēlāk gūtā pieredze būs nepieciešama ātrgaitas sliežu ceļu būvniecībā un uzturēšanā. |
Atslēgas vārdi |
tīkls, atbalsta punkti, LDZ, Latvijas dzelzceļš, Rail Baltica, sliežu ceļš, kontrole |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
network, Latvian railway, rail track, Rail Baltica, geodetic control, control |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.01.2012 10:13:59 |