Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Ģeomātika
Nosaukums "Ģeodēziskais tīkls dzelzceļa sliežu kontrolei"
Nosaukums angļu valodā "Gedetic network for railway control"
Struktūrvienība 31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte
Darba vadītājs M.Kaļinka
Recenzents J.Klīve
Anotācija Maģistra darbs "Ģeodēziskais tīkls dzelzceļa sliežu kontrolei" ir ieskats pašreizējā VAS "Latvijas dzelzceļš" koncerna darbības sfērā, nākotnes plānos un projektos, kas veicinās Latvijas un Eiropas valstu integrēšanos sliežu ceļa nozarē. Latvijai ir dota iespēja pieņemt "izaicinošu" piedāvājumu par labu starptautiskam projektam Rail Baltica. Ir nepieciešams ieguldīt lielu darbu projekta ekonomiskā pamatojuma izveidošanai, tehniskiem risinājumiem un ceļa ekspluatēšanai. Inženierdarbā tika pētīts Latvijas valsts ģeodēzisko tīklu pārklājums attiecībā pret projektējamo Rail Baltica sliežu ceļu, kā rezultātā sliežu ceļu posmā Trepe Līvāni un Slampe Līvbērze tika izveidots provizorisks vietējais ģeodēziskais tīkls, kas apmierina pašreizējās dzelzceļa tehniskās prasības. Apzinoties zemāka ātruma (līdz 120kmh) sliežu ceļu prasības un ģeometriskās īpatnības, izvēloties optimālākās ģeodēziskās uzmērīšanas metodes precizitātes sasniegšanai sliežu ceļa mezglu punktos, vēlāk gūtā pieredze būs nepieciešama ātrgaitas sliežu ceļu būvniecībā un uzturēšanā.
Atslēgas vārdi tīkls, atbalsta punkti, LDZ, Latvijas dzelzceļš, Rail Baltica, sliežu ceļš, kontrole
Atslēgas vārdi angļu valodā network, Latvian railway, rail track, Rail Baltica, geodetic control, control
Valoda lv
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 13.01.2012 10:13:59