Studiju veids |
inženiera profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ugunsdrošība un civilā aizsardzība |
Nosaukums |
Vienotā ārkārtas palīdzības izsaukuma numura “112” sistēmas darbības pilnveide |
Nosaukums angļu valodā |
Improvement of the operation of the single emergency call number “112” system |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Kira Banziņa |
Recenzents |
Andrejs Ozoliņš |
Anotācija |
Diplomprojekta autore ir Rīgas Tehniskās Universitātes Inženierekonomikas un vadības fakultātes Darba un civilās aizsardzības institūta Ugunsdrošības un civilās aizsardzības 2.kursa studente Tatjana Novikova. Darba autore pirms studijām Rīgas Tehniskajā universitātē, absolvēja Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledžu, kur tika iegūtas pamata profesionālās zināšanas civilās aizsardzības, ugunsdzēsības un glābšanas darbu joma. Pēc absolvēšanas darba autore turpināja dienesta pienākumu izpildi VUGD Zemgales reģiona pārvaldē, ugunsdrošības un civilās aizsardzības inspektora amatā, kā arī VUGD Vienotā kontaktu centra pārvaldes (turpmāk – VKCP) Zemgales reģiona nodaļā inspektora-dežuranta amatā.
Diplomprojekta tēma ir ,,Vienotā ārkārtas palīdzības izsaukuma numura "112" sistēmas darbības pilnveide”.
Diplomprojekta mērķis – izpētīt Vienotās kontaktu centra platformas darbu zvanu saņemšanas un apstrādes jomā un piedāvāt pasākumus tās uzlabošanai.
Darba izstrādē pielietotas pētīšanas metodes: vispār zinātniska – veicot pieejamās literatūras un likumdošanas analīzi; empīriskā – veicot iegūtās statistikas un datu analīzi, pētījumā – pamatojoties uz darba gūto pieredzi.
Diplomprojekts sastāv no 63 lapām, 7 tabulām un 12 attēliem, izmantoti 23 literatūras avoti, darbam ir 2 pielikumi.
Diplomprojekta ietvaros autore ir apkopojusi statistiku par Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta Izbraukumu reģistrācijas un resursu vadības informācijas sistēmā saņemtiem un apstrādātiem zvaniem laika posmā no 2018.gada 15.novembra līdz 2023.gada 15.novembrim (5 gadu statistika), izpētījusi citu valstu ārkārtas zvanu saņemšanas un apstrādes metodi, analizēja ārējos un VUGD iekšējos normatīvos aktus, kas attiecināmi uz vienotā ārkārtas palīdzības izsaukuma numura 112 zvanu saņemšanu un apstrādi, analizēja VUGD amatpersonu aptaujas rezultātus, apkopoja informāciju par vienotā ārkārtas palīdzības izsaukuma numura 112 vēsturi un attīstību Latvijā, pētīja VKCP Emy sistēmas darbu. |
Atslēgas vārdi |
112, glābšana, zvani, apstrāde, centrs. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
112, rescue, calls, salvation, centr |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.01.2024 14:20:19 |