Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma vadīšana
Nosaukums Nekustamā īpašuma tirgus attīstības stratēģija Indijā
Nosaukums angļu valodā Real estate market development strategy in India
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Jānis Viesturs
Recenzents Rashmi Jaymin Sanchaniya
Anotācija Nekustamā īpašuma nozarei ir ievērojama globāla atzinība, un tā ietver četras atšķirīgas apakšnozares: mājokļu, mazumtirdzniecības, viesmīlības un tirdzniecības. Šīs nozares paplašināšanās ir cieši saistīta ar korporatīvās vides izaugsmi, pieprasījumu pēc biroja telpām un vajadzību pēc pilsētām un daļēji pilsētām. Nekustamā īpašuma tirgus Indijā piedāvā virkni investīciju iespēju gan vietējiem, gan starptautiskajiem investoriem. Neskatoties uz izaicinājumiem, nozare pēdējos gados ir uzrādījusi ievērojamu izaugsmi, un sagaidāms, ka tā turpināsies arī nākotnē. Paredzams, ka tehnoloģiju un ilgtspējības prakses pieaugums, kā arī valdības politika un iniciatīvas veicinās izaugsmi un pārveidos nozari. Šajā pētījumā tiek izmantots šķērsgriezuma dizains, lai savāktu kvantitatīvus datus, izmantojot aptaujas. Šī pētījuma mērķauditorija ir Indijas būvniecības nozare. Aptaujā tika savāktas 112 atbildes, un Indijas būvniecības sektora atlase ir balstīta uz nejaušās izlases metodi. Nekustamais īpašums ir viena no visstraujāk augošajām nozarēm Indijā, un, pieaugot konkurencei, nekustamo īpašumu uzņēmumi izmanto dažādas mārketinga stratēģijas, lai paliktu priekšā. Nekustamā īpašuma uzņēmumu mārketinga stratēģijas Indijā gadu gaitā ir attīstījušās, un mūsdienās tās izmanto novatoriskas metodes, lai piesaistītu klientus un palielinātu pārdošanas apjomu. Viena no svarīgākajām Indijas nekustamā īpašuma uzņēmumu mārketinga stratēģijām ir spēcīga tiešsaistes klātbūtne. Pieaugot interneta izmantošanai, cilvēki meklē īpašumus tiešsaistē, un nekustamo īpašumu kompānijām ir nepieciešama lietotājam draudzīga un informatīva vietne. Vietnē ir jābūt visai nepieciešamajai informācijai par īpašumiem, tostarp atrašanās vietai, cenai, ērtībām un stāvu plāniem. Nekustamā īpašuma uzņēmumi arī izmanto sociālo mediju platformas, piemēram, Facebook, Twitter un-Instagram, lai sasniegtu potenciālos klientus.
Atslēgas vārdi Nekustamā īpašuma tirgus stratēģija Indijā, nekustamā tirgus idejas Indijā, nekustamā īpašuma tirgus attīstības idejas, Indijas nekustamā īpašuma tirgus analīze, nekustamā īpašuma tirgus Indijā, nekustamā īpašuma attīstības plāni, nekustamā īpašuma tirgus stratēģijas 2024. gadā, jaunas Indijas nekustamā īpašuma tirgus stratēģijas.
Atslēgas vārdi angļu valodā Real estate market strategy in india, real market ideas in india, real estate market development ideas, indian real estate market analysis, real estate market in india, real estate development plans, real estate market strategies 2024,new indian real estate market strategies
Valoda eng
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 17.01.2024 12:29:02