Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma vadīšana |
Nosaukums |
Nekustamā īpašuma tirgus attīstības stratēģija Indijā |
Nosaukums angļu valodā |
Real estate market development strategy in India |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Jānis Viesturs |
Recenzents |
Rashmi Jaymin Sanchaniya |
Anotācija |
Nekustamā īpašuma nozarei ir ievērojama globāla atzinība, un tā ietver četras atšķirīgas
apakšnozares: mājokļu, mazumtirdzniecības, viesmīlības un tirdzniecības. Šīs nozares paplašināšanās ir
cieši saistīta ar korporatīvās vides izaugsmi, pieprasījumu pēc biroja telpām un vajadzību pēc pilsētām un
daļēji pilsētām. Nekustamā īpašuma tirgus Indijā piedāvā virkni investīciju iespēju gan vietējiem, gan
starptautiskajiem investoriem. Neskatoties uz izaicinājumiem, nozare pēdējos gados ir uzrādījusi
ievērojamu izaugsmi, un sagaidāms, ka tā turpināsies arī nākotnē. Paredzams, ka tehnoloģiju un ilgtspējības
prakses pieaugums, kā arī valdības politika un iniciatīvas veicinās izaugsmi un pārveidos nozari. Šajā
pētījumā tiek izmantots šķērsgriezuma dizains, lai savāktu kvantitatīvus datus, izmantojot aptaujas. Šī
pētījuma mērķauditorija ir Indijas būvniecības nozare. Aptaujā tika savāktas 112 atbildes, un Indijas
būvniecības sektora atlase ir balstīta uz nejaušās izlases metodi. Nekustamais īpašums ir viena no
visstraujāk augošajām nozarēm Indijā, un, pieaugot konkurencei, nekustamo īpašumu uzņēmumi izmanto
dažādas mārketinga stratēģijas, lai paliktu priekšā. Nekustamā īpašuma uzņēmumu mārketinga stratēģijas
Indijā gadu gaitā ir attīstījušās, un mūsdienās tās izmanto novatoriskas metodes, lai piesaistītu klientus un
palielinātu pārdošanas apjomu. Viena no svarīgākajām Indijas nekustamā īpašuma uzņēmumu mārketinga
stratēģijām ir spēcīga tiešsaistes klātbūtne. Pieaugot interneta izmantošanai, cilvēki meklē īpašumus
tiešsaistē, un nekustamo īpašumu kompānijām ir nepieciešama lietotājam draudzīga un informatīva vietne.
Vietnē ir jābūt visai nepieciešamajai informācijai par īpašumiem, tostarp atrašanās vietai, cenai, ērtībām un
stāvu plāniem. Nekustamā īpašuma uzņēmumi arī izmanto sociālo mediju platformas, piemēram, Facebook,
Twitter un-Instagram, lai sasniegtu potenciālos klientus. |
Atslēgas vārdi |
Nekustamā īpašuma tirgus stratēģija Indijā, nekustamā tirgus idejas Indijā, nekustamā īpašuma tirgus attīstības idejas, Indijas nekustamā īpašuma tirgus analīze, nekustamā īpašuma tirgus Indijā, nekustamā īpašuma attīstības plāni, nekustamā īpašuma tirgus stratēģijas 2024. gadā, jaunas Indijas nekustamā īpašuma tirgus stratēģijas. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Real estate market strategy in india, real market ideas in india, real estate market development ideas, indian real estate market analysis, real estate market in india, real estate development plans, real estate market strategies 2024,new indian real estate market strategies |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.01.2024 12:29:02 |