Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Sociālo mediju mārketinga ietekmes novērtējums uz zīmola piesaistes un pārdošanas rezultātiem tiešsaistes pakalpojumu uzņēmumos Šrilankā |
Nosaukums angļu valodā |
Assessment of the Impact of Social Media Marketing on Brand Engagement and Sales Performance of Online Service Companies in Sri Lanka |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Angelina Roša |
Anotācija |
Sociālo mediju mārketings pārveido Šrilankas tiešsaistes pakalpojumu uzņēmumu zīmolu iesaisti un pārdošanas veiktspēju, tas var sasniegt un iesaistīt plašāku auditoriju, izmērīt zīmola ietekmi un veicināt izmaiņas strauji mainīgajā digitālajā vidē. Viedtālruņi un labāka interneta infrastruktūra ir attīstījusi sociālos medijus kā svarīgu biznesa reklamēšanas rīku. Lai tirgus būtu konkurētspējīgs, ir jāpielāgo digitālā paradigma. Šajā pētījumā tika veikta analīze par sabiedrisko mediju stratēģijas ietekmi uz zīmola iesaisti un tiešsaistes pārdošanas veiktspēju, kā arī tika identificēti svarīgākie mainīgie, kas ietekmē zīmola iesaisti, tika noteikti faktori, kas ietekmē tiešsaistes pārdošanas veiktpēju un izstrādāts stratēģijas ietvars, kas šos abus punktus var uzlabot un optimizēt. Kvalitatīvajā izpētes metodē tika iekļautas padziļinātas intervijas ar 12 tiešsaistes pakalpojumu nozares profesionāļiem un satura analīze. Neskatoties uz maz pieejamo zinātnisko literatūru un laika un resursu ierobežojumiem, maģistra darba mērķi tika sasniegti. Empīriskā analīzē attēlotas kompleksās modernās mārketinga stratēģijas. Maģistra darbā secināts, ka mārketinga kampaņu veiksmei tiek likts liels uzsvars uz personalizētu iesaisti, satura kvalitāti, izmantoto mārketinga platformu dažādību un mākslīgā intelekta rīku izmantošanu. Pētījumā tika konstatēts, ka noteiktas mērķauditorijas atlase, satura kvalitāte, platformas izvēle, reklāmas efektivitāte, sociālo mediju analītika, tendenču izmantošana un mākslīgā intelekta attīstība ietekmē zīmola iesaisti un pārdošanas veikstpēju. Spēka lauka analīze attēloja kopsakarību, ka reālistiskais un relatīvais saturs pārspēj mirgojošus vizuālos datus. Tiek rekomendēts par prioritāti noteikt satura kvalitāti izmantojot mākslīgo intelektu personalizētiem satura ieteikumiem un izmantot uz patērētājiem orientētu pieeju platformas izvēlei un atgriezeniskās saites pārvaldībai. Šrilankas tiešsaistes pakalpojumu sniedzēji var izmantot šī pētījuma rezultātus, lai uzlabotu sociālo mediju mārketingu, zīmola iesaisti un tiešsaistes pārdošanu. Izmantojot industrijas ekspertu ieteikumus, pētījums rekomendē holistisku mārketinga stratēģiju, kas apvieno zīmola iesaisti un pārdošanas veiktspēju. Dinamiskajā digitālajā vidē sekmīgai mārketinga stratēģijai ir kritiski nepieciešams ņemt vērā valodas dažādību, mediju plānošanu ārpus budžeta iespējām, kā arī satura mērķēšanu uz ideālo auditoriju. Pētījuma detalizētie atklājumi attēlo sociālo mediju mārketinga sarežģīto lomu zīmola iesaistē un pārdošanā. |
Atslēgas vārdi |
Zīmola iesaiste, tiešaistes pārdošanas veiktspēja, sociālo mediju mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Brand engagement, online sales performance, social media marketing |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.01.2024 19:05:32 |