Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Citrus Solutions inženierpakalpjumu ienākšanas stratēģija ASV tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Market Entry Strategy for Citrus Solutions' Engineering Design Services in the US Market |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Zanda Vipule |
Recenzents |
Inese Eglīte |
Anotācija |
Maģistra darba tēmas nosaukums ir “Citrus Solutions inženierpakalpojumu ienākšanas stratēģija ASV tirgū”. Darba mērķis ir sniegt uzņēmumam Citrus Solutions vērtīgu ieskatu ASV tirgū un piedāvāt stratēģiskus norādījumus, lai uzsāktu darbību ASV projektēšanas pakalpojumu tirgū, ņemot vērā uzņēmuma darbības vidi, konkurentus, ārējās un iekšējās vides faktorus, kā arī organizācijas iekšējos procesus.
Darba ietvaros veikta Citrus Solutions, kas piedāvā būvniecības un inženierpakalpojumu servisus, ārējās un iekšējās vides analīze, kurai par pamatu izmantota uzņēmuma iekšējā informācija, akadēmiskā literatūra, zinātniskās publikācijas un pētījumi par būvniecības inženierpakalpojumu nozari, kā arī dati, kas iegūti no datu bāzēm kā Eurostat, Latvijas un ASV statistikas pārvalde, un privātu uzņēmumu datu bāzēm.
Pirmajā darba daļā autors analizē uzņēmuma Citrus Solutions esošo situāciju, tā pakalpojumus un finanšu rezultātus. Uzņēmumam tika veikta SVID analīze, lai noskaidrotu tā stiprās un vājās puses, kā arī ārējās iespējas un draudus.
Otrajā darba daļā autors izanalizē ASV projektēšanas pakalpojumu tirgu, ekonomiskos aspektus un uzņēmuma iespējas. Kā arī pēta kādas stratēģijas tiek izmantotas ienākot jaunā tirgū ar projektēšanas servisu, un izvērtē barjeras ar kādām saskaras inženierkompānijas ienākot jaunā tirgū.
Trešā darba daļā autors izklāsta datu vākšanas metodi un kvalitatīvā pētījuma atziņas no klātienes intervijām, lai gūtu praktisko izpratni par stratēģiskajiem apsvērumiem Latvijas inženiertehnisko pakalpojumu ienākšanai ASV tirgū. Desmit dažādi dalībnieki, tostarp uzņēmēji, nozares profesionāļi un eksperti, sniedza niansētu ieskatu par ienākšanas tirgū barjerām, vajadzībām un tendencēm, konkurētspēju, klientu vēlmēm un regulējuma izaicinājumiem
Ceturtā darba daļā autors piedāvā Citrus Solutions inženierpakalpojumu ienākšanas stratēģiju ASV tirgū un ienākšanas rekomendācijas caur “7P” marketinga modeli.
Pētījums noslēdzas ar piedāvātās stratēģijas finanšu pamatotības izvērtējamu un tiek piedāvāts ieviešanas darba plāns, kas ir praktisks rīks Citrus Solutions vadībai.
Maģistra darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, piecas daļas un secinājumi. Darba apjoms ir 81 lpp., tajā iekļauti 23 attēli, 10 tabulas. Bibliogrāfiskajā sarakstā ietverti 39 avoti. Darbam pievienoti 5 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
Tirgus ienākšanas stratēģija, Inženierprojektēšanas pakalpojumi, Būvniecības nozare, ASV tirgus, Eksportēšanas pakalpojumi, ASV inženierprojektēšanas pakalpojumu tirgus, Tirgus ienākšanas veid, Uz eksportu balstīta stratēģija, Attālinātie inženiertehniskie pakalpojumi |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Market entry strategy, Engineering design services, Construction industry, U.S. market, Exporting services, U.S. engineering design services market, Market entry approaches, Export-based strategy, Remote engineering services |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.01.2024 22:03:59 |