Anotācija |
Maģistra darba nosaukums: Patērētāju pirkšanas uzvedību ietekmējošo faktoru novērtējums apģērbu industrijā Keralā, Indijā.
Maģistra darbs uzrakstīts: Tas ir uzrakstīts angļu valodā, sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem un ieteikumiem. Darba apjoms ir 119 lappuses, tajā ir 42 attēli, 11 tabulas, literatūras saraksts un avotu saraksts satur 112 avotus angļu valodā. Darbam ir 12 lapas ar pielikumiem.
Maģistra darba galvenie rezultāti: tekstilrūpniecībai ir svarīga loma Indijas ekonomikā, 2015. gadā tā sastāda 35 procentus no kopējā eksporta un ir svarīgs ārvalstu valūtas ieņēmumu avots. Tekstilrūpniecībai kā tradicionālai nozarei ir izšķiroša nozīme valsts ekonomikas struktūrā, un tā ekonomiskās ietekmes ziņā ir otrajā vietā aiz lauksaimniecības. Ir dažādi faktori, kas ietekmē patērētāju pirkšanas paradumus apģērbu nozarē. Galvenie faktori modes industrijā ir modes tendences, zīmola tēls, psiholoģiskie faktori un kultūras preferences. Iepirkšanās tiešsaistē ir kļuvusi populārāka, jo cilvēkus piesaista ērtības un plaša preču izvēle. Tāpēc maģistra darba galvenais mērķis ir novērtēt faktorus, kas ietekmē pircēju pirkšanas paradumus apģērbu industrijā Keralā, Indijā. Darba autors veica plašu izpēti daudzās akadēmiskajās datubāzēs, piemēram, Google Scholar, Scopus datu bāzē, Research Gate, lai iepazītos ar rakstiem, kas publicētas no 2013 līdz 2023. gadam. Autors identificē vairākus faktorus kuri izmantoti tālākajā pētījumā. Aptauja tika veikta, sagatavojot anketu, pamatojoties uz bibliometriskajā analīzē identificētajiem faktoriem. Šajā pētījumā uzdotie jautājumi ir kādās zinātniskajās teorijas varam balstlīt patērētāju pirkšanas paradumus, kādi faktori, ietekmē pirkšanas paradumus Keralas apģērbu nozarē un kā, apģērbu nozarei piesaistītu vairāk klientu šajā reģionā. Lai izanalizētu identificēto faktoru nozīmīgumu, tika izmantota Faktoru analīze ka viena no statistiskās analīzes metodēm. Balstoties uz katra faktora prioritāti, tika izstrādāts konceptuāls ietvars, kas ietver ieteikumus katram identificētajam faktoram.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Ajin Kuttat, Assistant Professor., Dr. oec Irena Vaivode (2023). Faktoru novērtējums, kas ietekmē patērētāju pirkšanas uzvedību apģērbu rūpniecībā Keralā, Indijā. Maģistra darbs. Rīga: RTU, Biznesa inženierzinātņu un vadības institūts, Studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 119 lpp. |