Anotācija |
Šajā dokumentā ir bakalaura darbs par emocionālā pedagoģiskā aģenta izstrādi e-mācību vidē. Dokuments iepazīstina lasītāju ar pedagoga un izglītojamo mijiedarbību un tās nozīmi. Darbā tiek identificēti izaicinājumi, kas saistīti ar to, ka mūsdienās gan izglītojamie, gan pedagogi biežāk izmanto digitālus risinājumus un e-mācību vidi, un mazāk klasiskos mācību materiālus, kas ir burtnīca un mācību grāmata. Darbā ir analizēts tāds digitālais risinājums kā pedagoģiskais aģents un tā integrācijas iespējas. Dokumentā ir apskatīts, kas ir pedagoģiskais aģents, tā mērķis, izskats un veidi. Darbā tiek pētīts, kādās vidēs pedagoģiskie aģenti tiek izmantoti, un analizēts, kā ir iespējams izmantot pedagoģiskos aģentus e-mācību vidēs. Tiek apskatīti dažādi pedagoģiskā aģenta esošie risinājumi un šo risinājumu analīze, lai pēc analīzes veikšanas pieņemtu lēmumu par to, kā un kāds ir jāveido emocionālais pedagoģiskais aģents. Emocionālais pedagoģiskais aģents tiek veidots, lai izglītojamie gūtu zināšanas bez klasiskā pedagoga iesaistes. Tiek arī salīdzināts pedagoģiskais aģents bez emocijām un ar emocijām, lai veiktu secinājumus, kurš pedagoģiskā aģenta tips ir labāks. Darbā veikta iegūtās informācijas apkopošana un sīkāka analīze, lai izvērtētu pedagoģiskā aģenta ietekmi uz izglītību. Definēti iespējamie emocionālā pedagoģiskā aģenta projektējuma varianti, pedagoģiskā aģenta izskats, balss, kustības un žesti. Analizēti iespējamie rīki mācību procesa novērtēšanai un mērījumu, kas atspoguļotu iegūto rezultātu datus, iegūšanai. Dokumentā ir aprakstītas mācību aktivitātes, kuras īsteno emocionālais pedagoģiskais aģents un mācību darbības, kuras veic izglītojamais. Dokumentā ir arī aprakstīta eksperimenta norise, kā arī atspoguļoti eksperimenta rezultāti. Darba nobeigumā ir apkopoti visi ievāktie dati gan no analīzes, gan no eksperimenta un darba procesa, un veikti secinājumi. Dokumenta izskaņā ir aprakstītas arī nākotnes pētījumu iespējas.
Bakalaura darbs satur 61 lappusi, 28 attēlus, 2 tabulas, 7 pielikumus un 43 izmantotos informācijas avotus. |