Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pedagogu digitālās kompetences pilnveides projekts izglītības iestādē |
Nosaukums angļu valodā |
Project on improvement of the teacher’s digital competence in an educational institution |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Sarmīte Gailīte |
Recenzents |
Līga Kamola |
Anotācija |
Noslēguma darba autors: Lilita Siliņa
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Mg. psih., Mg. oec. Sarmīte Gailīte
Noslēguma darba temats: Pedagogu digitālās kompetences pilnveides projekts izglītības iestādē.
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 74 lpp., tajā iekļauti 19 attēli, 9 tabulas, viena formula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 38 avoti latviešu, 6 angļu valodā. Darbam pievienoti 11 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti:
Organizācijas vispārīgs raksturojums.
Digitālo prasmju novērtējums izglītības iestādē.
Mācību vajadzību noteikšana.
Plāns pedagogu digitālās pratības pilnveidošanai.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Siliņa L,. (2023). Pedagogu digitālās kompetences pilnveides projekts izglītības iestādē. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 74 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Pedagogu profesionālā pilnveide, apmācības process, personāla novērtēšana; pedagogu no-vērtēšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Digital competences of pedagogues, professional development of pedagogues, training process, personnel evaluation; evaluation of teachers. |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.12.2023 20:40:19 |