Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Starptautisko ekonomisko sakaru vadīšana |
Nosaukums |
Latvijā ražotās kosmētikas eksporta veicināšanas iespēju analīze uz Vāciju |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of export promotion opportunities for Latvian cosmetics to Germany |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Agnese Batenko |
Recenzents |
Līga Sičeva |
Anotācija |
Bakalaura darba autore Kristiana Kovaļevska izstrādāja darbu, kura temats ir „Latvijā ražotās kosmētikas eksporta veicināšanas iespēju analīze uz Vāciju”.
Bakalaura darba mērķis ir pētīt kosmētikas tirgu Vācijā, lai izstrādātu rekomendācijas Latvijā ražotās kosmētikas eksporta veicināšanai.
Bakalaura darba pirmajā daļā raksturotas dažādas eksporta definīcijas, salīdzinātas eksporta stratēģijas un to priekšrocības, kā arī raksturoti svarīgākie kosmētikas eksporta saistošie normatīvie akti Latvijā un Eiropas Savienībā.
Darba otrajā daļā analizēts kosmētikas tirgus Latvijā un Vācijā, kā arī ārējās tirdzniecības rādītāji. Tāpat identificēti un analizēti kosmētikas ražošanas uzņēmumi Latvijā, to izstrādātie kosmētikas zīmoli un produktu piedāvājums. Papildus veikta uzņēmumu aptauja un intervija, kā arī SVID analīze Latvijas kosmētikas zīmolu eksportam uz Vāciju.
Darba trešajā daļā novērtēts Latvijas kosmētikas zīmolu potenciāls eksportam uz Vāciju, kā rezultātā izstrādātas rekomendācijas Latvijā ražotās kosmētikas eksporta veicināšanai uzņēmumiem, kuri ir piemēroti eksportam. Rekomendācijas papildina to īstenošanas izmaksu aprēķini.
Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, tā apjoms ir 70 lappuses. Tajā ir iekļauti 15 attēli, 18 tabulas un 7 pielikumi uz 15 lpp. Darbā izmantotas 88 izmantotās literatūras un avotu saraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
Kosmētikas uzņēmumi, eksporta veicināšana, rekomendācijas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Cosmetics manufacturers, export promotion, recommendations |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
11.12.2023 17:14:30 |