Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbības loģistika |
Nosaukums |
Konteinerkravu pārvadājumu attīstības iespējas Rīgas brīvostā |
Nosaukums angļu valodā |
Container shipping development opportunities in Freeport of Riga |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Roberts Gailītis |
Recenzents |
Ivo Ošenieks |
Anotācija |
Bakalaura darba autors Aleksandrs Ivanovs izstrādāja darbu kura temats ir “Konteinerpārvadājumu attīstības iespējas Rīgas brīvostā”. Pētījuma zinātniskais vadītājs ir Mg. Jūras transportā Roberts Gailītis.
Bakalaura darba mērķis ir balstoties uz analizēto informāciju, novērtēt konteinerpārvadājumu attīstības iespējas Rīgas brīvostā.
Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā tiek veikta apskatīta konteinerizācija un konteinerpārvadajumu teorētiskie aspekti – konteinerpārvadājumu jēdziens, nosacījumi un dokumentācija, kā arī konteinerpārvadājumu procesu ietekmējošie faktori.
Otrajā daļā tiek analizēta Rīgas brīvosta un tās konkurējošās ostas. Izmantojot pieejamos statiskas datus par konteinerpārvadājumiem Baltijas jūras ostās, tiek analizēta Rīgas brīvostas un konkurējošo ostu pozīcija tirgū, konkurentu stiprās un vājās puses.
Trešajā daļā darba autors analizē iespējamos attīstības virzienus, lai Rīgas brīvosta veicinātu konteinerpārvadājumu attīstību, izsaka priekšlikumus par konteinerpārvadājumu piesaisti no/uz Centrālāzijas valstīm, papildus pakalpojumu ieviešanu terminālos, piemēram, konteineru uzlabošanu.
Bakalaura nobeigumā ir veikti secinājumi un sniegti priekšlikumi par konteinerpārvadājumu attīstības iespējām.
Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, tā apjoms ir 62 lappuses. Tajā iekļauti 10 attēli un 5 tabulas un 4 pielikumi. Darbā izmantoti 74 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
Konteinerkravas, jūras pārvadājumi, Rīgas brīvosta |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Container shipping, sea shipping, Freeport of Riga |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.12.2023 21:56:51 |