Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pētījums par optikas nozares attīstības iespējām Indijā |
Nosaukums angļu valodā |
Research on the development opportunities of the optical industry in India |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Inga Eriņa |
Recenzents |
Winshow Alukka Paulu |
Anotācija |
Pētījums par Indijas optiskās rūpniecības nozari sniedz plašu apskatu par izaugsmes virzītājspēkiem, galvenajiem aspektiem, uzņēmējdarbības attīstības iespējām un jaunu tehnoloģiju ieviešanu, kas vēl vairāk palīdzētu izprast pašreizējo nozares tirgus stāvokli un to, kā var uzsākt jaunu uzņēmējdarbību, izmantojot dažādu uzņēmējdarbības faktoru analīzi. Tāpat pētījums var palīdzēt izprast problēmas, kas kavē nozares izaugsmi. Ansoffa modelis un uzņēmējdarbības iespēju attīstības modelis palīdzētu izpētīt Indijas optiskās rūpniecības pašreizējās izaugsmes iespējas, izaicinājumus, stiprās puses utt., kas veicina iekļūšanu tirgū, produktu attīstību un tirgus attīstību. Kopumā tehnoloģiskā ietekme, piemēram, TAM ieviešana, mākslīgais intelekts u. c., lai ārstētu un pārbaudītu acu problēmas un veiktu pārbaudes. Visbeidzot, ir novērtētas arī dažādas efektīvas stratēģijas, kas var mazināt problēmas un atvieglot optiskās rūpniecības attīstības ceļu. |
Atslēgas vārdi |
Ansoff matrica, biznesa iespēju attīstības modelis, tehnoloģiskās pieņemšanas modelis, Indijas optiskā rūpniecība, Indijas optiskās nozares izaugsmes virzītājspēki utt |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Ansoff matrix, business opportunities development model, technological acceptance model, Indian optical industry, growth drivers of the Indian optical industry, etc |
Valoda |
eng |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2023 19:52:07 |