Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Digitālā mārketinga ietekmes novērtējums uz klientu pirkšanas paradumiem Indijas apģērbu tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Assessment of the impact of digital marketing on customer buying behavior in the Indian apparel industr |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Winshow Alukka Paulu |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Kaleb Biju Mathew
Bakalaura darbs Zinātniskais vadītājs: dr.oec., docent Ieva Andersone
Bakalaura darba nosaukums: Digitālā mārketinga ietekmes novērtējums uz klientu pirkšanas
paradumiem Indijas apģērbu tirgū.
Bakalaura darbs ir uzrakstīts: Tas ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, 2 daļām,
secinājumiem un ieteikumiem. Darba apjoms ir 69 lappuse, tajā ir 25 attēli, 3 tabulas,
bibliogrāfija un avotu saraksts satur 54 avotus angļu valodā. Darbam ir 7 pielikumu lapas.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, digitālo
mārketingu var iedalīt divās galvenajās komponentēs. Šī uzņēmuma dibināšanas pamatā ir
digitālā mārketinga nozīme klientu pirkšanas paradumu ietekmēšanā Indijas tekstilrūpniecībā.
Nākamais diskursa segments ietver digitālā mārketinga ietekmes uz patērētāju uzvedību analīzi,
kur identificētie komponenti tiek klasificēti to attiecīgajās klasifikācijās. Šī pētījuma mērķis ir
izpētīt vairāku faktoru, tostarp, bet neaprobežojoties ar pirkšanas procesa vieglumu,
psiholoģiskajiem un tehniskajiem aspektiem un digitālo uzticamību, ietekmi uz klientu
pirkšanas paradumiem. Pētījumā konstatēts, ka digitālā mārketinga faktoriem ir būtiska pozitīva
ietekme uz klientu pirkšanas nodomiem Indijas apģērbu nozarē. Šie faktori ietver digitālā
mārketinga kanālu lietošanas ērtumu, ērtības un pieejamību. Turklāt digitālā mārketinga
iniciatīvu personalizētajam un mērķtiecīgajam raksturam ir arī izšķiroša nozīme klientu
uzvedības veidošanā. Otrā pētījuma tēma iedziļinās psiholoģiskajos noteicošajos faktoros, trešā
– tehnoloģiskajos aspektos, bet ceturtā – uzticamībā. Uzticamu digitālā mārketinga stratēģiju
īstenošana var ietekmēt patērētāju pirkšanas modeļus un zīmola uzticību.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Kaleb Biju Mathew, dr.oec., docent. Ieva
Andersone (2023). Digitālā mārketinga ietekmes novērtējums uz klientu pirkšanas paradumiem
Indijas apģērbu tirgū. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, Biznesa inženierzinātņu un vadības
institūts, Studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 69 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Atslēgvārdi: Digitālais mārketings, Patērētāju pirkšanas uzvedība, digitālā mārketinga teorijas, tekstilrūpniecība, klientu iesaiste |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Keywords: Digital Marketing, Consumer buying behaviour, theories of digital marketing, textile industry, customer engagement. |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2023 15:06:47 |