Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inovācijas un uzņēmējdarbība |
Nosaukums |
Jauna tirgus apgūšanas stratēģijas izstrāde SIA “GatewayBaltic” |
Nosaukums angļu valodā |
Development of a New-Market Entry Strategy for “GatewayBaltic” Ltd. |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Alise Vītola |
Recenzents |
Uldis Cimdiņš |
Anotācija |
Maģistra darba autore: Gauri Sood
Maģistra darba vadītāja: Docente un pētniece, Ekonomikas doktors, Alise Vītola
Maģistra darba tēma: “Stratēģijas ieejai jaunā tirgū izstrāde uzņēmumam SIA
GatewayBaltic”
Maģistra darbs ir angļu valodā, kas sastāv no ievada, trim daļām, secinājumiem un
priekšlikumiem. Sējumā ir 95 lappuses, tajā skaitā 13 attēli un 9 tabulas, literatūras saraksts,
savukārt pielikums sastāv no 22 lapām.
Pētījuma mērķis ir izstrādāt jaunu stratēģiju ieejai tirgū konsultāciju uzņēmumam
GatewayBaltic, zināms kā Gateway Partners, uzņēmums atrodas Latvijā. Pētījumā tika
izmantota kvalitatīvā pētījuma metode padziļinātas interviju analīzes veidā, ko papildina satura
analīze, kas ir tirgus pārbaudes kritērija pamatā, kā arī ienākšanas stratēģijas izstrāde, kam seko
kvantitatīvas metode - tirgus skrīninga novērtējums, kas noved pie mērķa tirgus atlases, tādējādi
veidojot pamatu ieejas režīma izvēlei. Šis process palīdzēja novērtēt mērķa tirgu un izstrādāt
piemērotu tirgus ienākšanas stratēģiju Zviedrijas tirgum.
Pētījums aizpilda esošo pētījumu informācijas trūkumu par pakalpojumu firmu
internacionalizācijas procesu, un ienākšanas tirgū stratēģijas, īpašu uzsvaru liekot uz SIA
GatewayBaltic pašreizējo posmu.
Šis darbs uzlabo izpratni par pakalpojumu uzņēmumu internacionalizāciju un sniedz
pragmatiskus ieteikumus GatewayBaltic un pakalpojumu firmām kā ienākt jaunā tirgū un augt.
Pētījums palīdzēs uzņēmumam iesaistīties Zviedrijā, strukturējot kopuzņēmumu, kura pamatā
ir pašu kapitāls ar ierosināto partneri SwedExport AB, kas palīdzēs uzņēmumam augt un
paplašināties jaunajā tirgū, paverot ceļu plašākām iespējām. |
Atslēgas vārdi |
Internacionalizācija, ienākšana tirgū, pakalpojumu firmas, ienākšanas veids. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Internationalization, market-entry, service firms, mode of entry |
Valoda |
eng |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2023 13:52:13 |