Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pētījums par tiešsaistes mārketinga ietekmi uz uzņēmējdarbības attīstību Uzbekistānā |
Nosaukums angļu valodā |
Research on the impact of online marketing on business development in Uzbekistan |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Inga Eriņa |
Recenzents |
Māra Pētersone |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Saids Šarapovs
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Inga Erina
Bakalaura darba temats: Pētījums par tiešsaistes mārketinga ietekmi uz biznesa
attīstību Uzbekistānā.
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā tas sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās
daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Disertācija sastāv no 53 lappusēm, 12 attēliem, 1
tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 54 avoti angļu valodā
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Teorētiskā daļa ir veltīta galvenajam teorētiskajam
ietvaram, kas saistīts ar tiešsaistes mārketingu un tā ietekmi uz uzņēmējdarbības attīstību
Uzbekistānā. Pirmkārt, tiek sniegta tiešsaistes mārketinga definīcija, lai labāk izprastu tā
jēdzienu. Tālāk līdzās tā mērķiem un sastāvdaļām tiek aplūkots tiešsaistes mārketinga
vēsturiskais fons un tā ietekme uz uzņēmējdarbības attīstību. Promocijas darba pēdējās
rindkopas attiecas uz tiešsaistes mārketingu un tā ietekmi uz uzņēmumiem. Otrā empīriskā
nodaļa ir kvantitatīva metode, izmantojot aptaujas. Galvenais mērķis šeit ir izpētīt, kā
uzņēmumi izmanto tiešsaistes mārketinga kanālus, taktiku un rīkus, lai veicinātu klientu
piesaisti, palielinātu zīmola redzamību un gūtu ieņēmumus. Aptauja tika veikta ar 61
personu, un rezultāti tika apspriesti.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Šarapovs, S (2023). Pētījums par tiešsaistes
mārketinga ietekmi uz biznesa attīstību Uzbekistānā, bakalaura darbs. RTU, IBEM, DIBM
bakalaura akadēmiskā programma " Uzņēmējdarbība un vadība ". 59 lappuses. |
Atslēgas vārdi |
Atslēgvārdi: Digitālais mārketings, Tradicionālais mārketings, Uzbekistāna, Sociālo mediju mārketings. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Keywords: Digital Marketing, Traditional marketing, Uzbekistan, Social media marketing. |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2023 01:17:18 |