Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pētījums par tiešsaistes mārketinga ietekmi uz uzņēmējdarbības attīstību Uzbekistānā
Nosaukums angļu valodā Research on the impact of online marketing on business development in Uzbekistan
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Inga Eriņa
Recenzents Māra Pētersone
Anotācija Bakalaura darba autors: Saids Šarapovs Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Inga Erina Bakalaura darba temats: Pētījums par tiešsaistes mārketinga ietekmi uz biznesa attīstību Uzbekistānā. Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā tas sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Disertācija sastāv no 53 lappusēm, 12 attēliem, 1 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 54 avoti angļu valodā Bakalaura darba galvenie rezultāti: Teorētiskā daļa ir veltīta galvenajam teorētiskajam ietvaram, kas saistīts ar tiešsaistes mārketingu un tā ietekmi uz uzņēmējdarbības attīstību Uzbekistānā. Pirmkārt, tiek sniegta tiešsaistes mārketinga definīcija, lai labāk izprastu tā jēdzienu. Tālāk līdzās tā mērķiem un sastāvdaļām tiek aplūkots tiešsaistes mārketinga vēsturiskais fons un tā ietekme uz uzņēmējdarbības attīstību. Promocijas darba pēdējās rindkopas attiecas uz tiešsaistes mārketingu un tā ietekmi uz uzņēmumiem. Otrā empīriskā nodaļa ir kvantitatīva metode, izmantojot aptaujas. Galvenais mērķis šeit ir izpētīt, kā uzņēmumi izmanto tiešsaistes mārketinga kanālus, taktiku un rīkus, lai veicinātu klientu piesaisti, palielinātu zīmola redzamību un gūtu ieņēmumus. Aptauja tika veikta ar 61 personu, un rezultāti tika apspriesti. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Šarapovs, S (2023). Pētījums par tiešsaistes mārketinga ietekmi uz biznesa attīstību Uzbekistānā, bakalaura darbs. RTU, IBEM, DIBM bakalaura akadēmiskā programma " Uzņēmējdarbība un vadība ". 59 lappuses.
Atslēgas vārdi Atslēgvārdi: Digitālais mārketings, Tradicionālais mārketings, Uzbekistāna, Sociālo mediju mārketings.
Atslēgas vārdi angļu valodā Keywords: Digital Marketing, Traditional marketing, Uzbekistan, Social media marketing.
Valoda lv
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 09.06.2023 01:17:18