Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga stratēģijas novērtēšana mazos un vidējos uzņēmumos Indijā |
Nosaukums angļu valodā |
Assessment of the Marketing Strategy in Small and Medium Sized Enterprises in India |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Vladimirs Šatrevičs |
Recenzents |
Hasindu Sandaruwan Bandara Wadana Thuwakku Mudiyanselage |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Sidhant Chaudhry
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Vladimirs Šatrevičs
Bakalaura darba temats: Mārketinga stratēģijas novērtēšana mazos un vidējos uzņēmumos Indijā
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 56 lpp., tajā iekļauti 04 attēli, 04 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 20 avoti angļu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Šajā rakstā ir aplūkota taksometru pakalpojumu sniedzēja Ola Cabs attīstība, lai izpētītu viņu biznesa mērķus, tirgus stratēģijas un globālo spiedienu. Pēc tam tā veic Ola stipro, vājo pušu, iespēju un draudu (SWOT) analīzi un salīdzina tos ar Uber. Noslēgumā tiek sniegti secinājumi un priekšlikumi.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts Chaudhry C. (2023) Konkurētspējas faktoru noteikšana pārtikas ražošanas uzņēmumā. Bakalaura darbs/ C.Chaudhry, V. Šatrevičs.- Rīga: RTU, UIVI IUV, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” …..lpp. |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga stratēģijas novērtējums mazos un vidējos uzņēmumos Indijā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Assessment of the Marketing Strategy in Small and Medium Sized Enterprises in India |
Valoda |
eng |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2023 00:10:52 |