Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Jauno klientu piesaistīšanas veidi pakalpojuma uzņēmumam" |
Nosaukums angļu valodā |
"Methods for Attraction of New Customers for a Service Company" |
Struktūrvienība |
22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts |
Darba vadītājs |
doc.(prakt.), Mg.oec. I.Ezera |
Recenzents |
prof., Dr.oec. E.Gaile-Sarkane |
Anotācija |
ANOTĀCIJA
Maģistra darba autors: Andrejs Zaporožecs
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Ilona Ezera
RTU Mg.oec., prakt.doc.
Maģistra darba temats: Jauno klientu piesaistīšanas metodes pakalpojuma uzņēmumam
Maģistra darba apjoms: 79 lpp., 22 attēli un 13 tabulas
Maģistra darba izmantotie materiāli:
Maģistra darba bibliogrāfiskais saraksts ietver 30 literatūras avotus.
Darbā izmantotie materiāli: Latvijas Republikas likumi, speciālā ekonomiskā literatūra, informācija no interneta, pētāmā uzņēmuma materiāli.
Maģistra darba galvenie rezultāti:
Tika izpētīts SIA Transcom Worldwide Latvia uzņēmuma stāvoklis, pakalpojuma nozares darbība Latvijā un pasaules mērogā. Analīzes rezultātā autors piedāvā uzņēmumā izmantot speciālu atlaidi klientu piesaistīšanai, piesaistīt klientus ar īstermiņa līgumu palīdzību, lai lauztu stereotipu par ārpakalpojumu uzņēmumiem, kā arī autors izstrādā uzņēmumam reklāmas kampaņu, lai popularizētu pakalpojumus un zīmolu.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts:
Zaporožecs A. Jauno klientu piesaistīšanas veidi pakalpojuma uzņēmumam: Maģistra darbs zinātniskais vadītājs Ezera I. Datorsalikums. - RTU, 2011. 79 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Klientu piesaistīšana, Metodes, Pakalpojuma uzņēmums, ārpakalpojumi, BPA |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Methods, Attraction, Service Company, outsourcing, BPO |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.01.2012 12:30:46 |